سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید:

اتکا به صنایع دانش بنیان، ریسک ایجاد ارزش افزوده را کاهش می دهد

مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید، گفت: اتکا به صنایع دانش بنیان، ریسک ایجاد ارزش افزوده را کاهش می دهد و می توان با استفاده از نیروهای خبره، مجرب تحصیلکرده و با اتکاء به پژوهش و تحقیق، خطر ضرر و زیان سرمایه گذاری را به حداقل رساند.

ˈکیومرث فروتنیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن توسعه صنایع دانش بنیان را سبب پویایی اقتصادی کشور و تولید محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی دانست.

مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید، جایگاه و شان تصمیمات اتخاذی کارگروه حمایت از تولید را هم ردیف با تصمیمات هیات دولت دانست و تصریح کرد: طبق اصل 127 و 138 قانون اساسی این کارگروه اجازه تصمیم گیری در مورد مسایل تولیدی را داراست.

وی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب ، بر اهمیت توسعه صنایع دانش بنیان در حصول خودکفایی تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمایشات معظم له صنایع دانش بنیان یکی از وجوه مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است و پارک فناوری پردیس نیز به دلیل برخورداری از این صنایع و پویایی آن در تولید محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید تصریح کرد: این کارگروه در راستای حمایت از صنایع فعال دانش بنیان امروز بازدید از واحدهای صنعتی پارک فناوری پردیس و برگزاری جلسه کارگروه را در این مکان در دستور کار خود قرار داده است تا با آشنایی هر چه بیشتر با نحوه فعالیت این شرکت ها بتواند برای حمایت بهینه تصمیمات لازم را اتخاذ کند .

فروتنی، با بیان اینکه واحدهای تولیدی تامین کننده نیازهای مردم کشور هستند، گفت: اینک که کشور در شرایط تحریم و تهدید استکبار قرار دارد باید بتوان با بکارگیری شیوه های اصولی و حمایتی توام با همکاری و هماهنگی با تامین نیازهای داخلی، بسترهای ارتقای خودکفایی در عرصه های مختلف و ارزش افزوده را با پویایی اقتصادی فراهم کرد.

وی حمایت از صنایع دانش بنیان را وظیفه ذاتی و ضروری تمامی دستگاه ها و کارگروه حمایت از تولید دانست و گفت: حمایت همه جانبه از صنایع دانش بنیان در راستای حصول به خودکفایی و ایجاد ارزش افزوده از وظایف ذاتی و اصلی کارگروه حمایت از تولید است./س

برچسب ها: دانش ینیان ، صنایع ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.