سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع گسترده مردم بحرين براي شكستن محاصره العكر

عضو سابق شوراي جمعيت الوفاق بحرين از تجمع گسترده مردمي طی امروز (دوشنبه 8آبان) در روستاي العكر بحرين برای اعلام همبستگي با ساكنان اين روستا و شكستن محاصره آن خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "ابراهيم المدهون" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: اين تجمع گسترده نشان دهنده عزم و اراده قوي مردم براي ادامه اعتراض هاي مسالمت آميز با هدف مطالبه درخواست هاي مشروعشان است.

وي افزود: جوانان 14 فوريه، راهپيمايي ها، تحصن ها و اقدامات بسياري را براي رسيدن به خواسته هاي مشروع خود انجام داده اند و در اين مسير ثابت قدم هستند.

المدهون همچنين گفت: جمعيت هاي سياسي بحرين نيز همراه با مردم دست به تحرك هاي سياسي مختلف زده اند و در اين رابطه با نهادهاي جامعه مدني و سازمان هاي حقوق بشر در داخل كشور و خارج از آن ارتباط برقرار كرده اند.

وي تاكيد كرد كه اين تحرك ها تا زمان تحقق خواسته هاي مشروع مردم همچنان ادامه دارد.

المدهون تصريح كرد: مردم بحرين براي رسيدن به خواسته هاي خود ثابت قدم هستند اين در حالي است كه مسئولان آل خليفه از هيچ تلاشي براي آزارو اذيت مردم و شكنجه آنان كوتاهي نمي كنند.

وي با بيان اين كه مسئولان بحريني از كشتار مردم و زنداني و شكنجه كردن آنان دست برنخواهند داشت، افزود: واقعيت ها حاكي از آن است كه پيروزي در نهايت از آن مردم بحرين خواهد بود.
برچسب ها: بحرین ، تجمع ، محاصره ، العکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.