سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حال و هوای روز اول نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها؛

حضور رامبد جوان و مجید قناد در نمایشگاه/ استقبال از غرفه های سیاسی، فرهنگی و هنری

نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات در روز نخست كار خود را با شركت در غرفه‌هاي هنري،ادبي، فلسفي، حقوقي، روزنامه‌ها و استاني و .... آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که در روز نخست کاری خود را با شرکت غرفه هایی در بخش های هنری،‌ادبی، فلسفی، حقوقی، روزنامه ها، استانی،‌کودک،‌ پایگاه های خبری-خبرگزاری ها، تخصصی، دانشجویی و بین المللی آغاز کرد علاوه بر وجود اماکنی برای استراحت مخاطبان و صرف نوشیدنی گرم جهت رفع خستگی می توان به تجمع برخی از مخاطبان در مقابل غرفه ی اختصاص داده شده به پایگاه خبری صراط نیوز اشاره کرد.
لازم به ذكر است؛از دلایل تجمع چشمگیر برخی از مخاطبان در مقابل غرفه ی اختصاصی به پایگاه خبری صراط نیوز می توان به نمایش عکس افراد سیاسی کشور اشاره کرد.
همچنين؛از غرفه های پربازدید دیگر نمایشگاه می توان به غرفه های پر بازدید دیگر نمایشگاه می توان به غرفه های خبرگزاری فارس،‌ مهر، روزنامه ی جام جم، ایران و برخی از غرفه های اختصاص داده شده به بخش های هنری، ادبی، فلسفی و حقوقی اشاره کرد.
بنابراين گزارش؛ در بخش بین الملل نوزدهمین نمایشگاه بین الملل مطبوعات و خبرگزاری ها نام کشورهایی چون کنیا، ترکیه، ونزوئلا، بنگلادش، سریلانکا، نیجریه، اوگاندا، قطر، کویت، مصر، تونس، امارات، سوئیس،  ایتالیا، ویتنام، ارمنستان، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه، عمان، چین، عراق، اردن و لبنان به چشم می خورد.
گفتني است؛ در روزهای اول این نمایشگاه نیز رامبد جوان و مجید قناد با حضور در نمایشگاه از غرفه ها بازدید کردند. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.