سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر عربستان جرات كند منافقين را پناه دهد، پاسخي درخور از جمهوري اسلامي دريافت مي كند

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي با اشاره به تلاش عربستان براي كمك به گروهك تروريستي منافقين خاطرنشان كرد: اگر عربستان اين جسارت را بخرج دهند كه بخواهند منافقين را در عربستان مستقر كنند مسلما جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين مسئله آرام نخواهد نشست و پاسخ مناسب را به آل سعود خواهد داد.

منصور حقيقت پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت هاي ضدايراني و ضد اسلامي عربستان گفت: ما براي كشوري كه داراي پيشينه اسلامي است اما ردپاي آنان در ترورها و بمب‌گذاري‌هايي كه در جنوب شرق كشور وجود دارد، متاسفيم و اين شيطنت‌ها را در سطح بين‌الملل پيگيري مي‌کنيم.

وي در ادامه افزود: جا دارد آل سعود بخود بيايند چراكه دامنه بيداري اسلامي بزودي به رياض هم كشيده مي شود و بزودي دست انقلابيون مسلمان به اين افراد هم مي‌رسد و بهتر است آنان دست از اقدامات خصمانه خود بردارند و سعي كنند دموكراسي را در كشور خود پياده كنند.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي همچنين تصريح كرد: آل سعود براي حفظ حكومت خود بايد آزادي اوليه را براي مردم خود لحاظ كند تا مردمشان بتوانند از يك رفاه عادي خوب برخوردار باشند

حقيقت پور در ادامه با اشاره به تلاش عربستان براي كمك به گروهك تروريستي منافقين خاطرنشان كرد:  اگر عربستان اين جسارت را بخرج دهد كه بخواهند منافقين را در عربستان مستقر كنند مسلما جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين مسئله آرام نخواهد نشست و پاسخ مناسب را به آل سعود خواهد داد.

وي افزود: شكايت به دادگاه‌هاي بين‌المللي در حيطه وظايف وزارت امورخارجه است كه بايد با  استفاده از ظرفيت مجامع بين‌المللي از حقوق ايران دفاع كند و ما هم در كميسيون امنيت‌ملي موضوع را بررسي خواهيم كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مکه ، سهود ، ترور ، بمب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.