سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان ژنرال آمريکايي به اقدام شورشيان سوريه در گلوله باران ترکیه

ژنرال آمریکایی اذعان کرد با وجود اینکه ناتو بارها سوریه را به علت گلوله باران خاک ترکیه به شدت محکوم و تهدید کرده که از ارتش ترکیه در برابر سوریه دفاع می کند، هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که نشان دهد این گلوله باران ها را چه کسی انجام داده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی آنتی وار، اینها سخنان مارک هرتلینگ، ژنرال آمریکایی است که روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: ما مطمئن نیستیم که این گلوله باران ها را ارتش سوریه انجام داده است یا شورشیان سوری که خواهان درگیر شدن ترکیه در موضوع سوریه هستند و یا اعضای پ ک ک. احتمال گلوله باران توسط همه این گروهها ممکن است.
 مارک هرتلینگ افزود چرا که بسیاری از شورشیان سوری به طور علنی تحت حمایت ترکیه قرار دارند و به شدت مایل به حمله ترکیه و در سطح گسترده تر ناتو به سوریه برای به قدرت رساندن شورشیان به عنوان رژیم جدید سوریه هستند.
این ژنرال آمریکایی افزود: پ ک ک نیز مایل است از هر فرصتی برای حمله به ترکیه استفاده کند و بیش از پیش درگیر جنگ سوریه شده است.
ژنرال آمریکایی گفت ناتو هنگام انتقاد شدید از سوریه به علت گلوله باران آقچا قلعه ترکیه هیچ یک از این احتمالات را در نظر نگرفت و بر مقصر بودن دولت سوریه در این خصوص تاکید کرد و درباره احتمال تلافی این گلوله باران هشدار داد. این در حالی بود که ترکیه حملات هوایی را به خاک سوریه انجام داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.