سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه‌هاي نمايشگاهي با رنگ و بوي انتخابات؛

وزير برتر دولت دهم که بود؟

نخستين روز از نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با شعار "رسانه، كلام صادقانه، نگاه منصفانه" با حاشيه‌هايي جالب و خواندني همراه بود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، نخستين روز از نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با شعار "رسانه، كلام صادقانه، نگاه منصفانه" با حاشيه‌هايي جالب و خواندني همراه بود.  
 
*قول پرداخت يارانه مطبوعات  
 
وزير ارشاد در مراسم افتتاحيه نمايشگاه مطبوعات قول پرداخت يارانه مطبوعات را تا پايان اين هفته به خبرنگاران داد اما پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، وزیر ارشاد تنها با بسنده کردن نگاهی گذرا به غرفه‌ها اهالي رسانه و مطبوعات را همراهي کرد.

*حضور اولين غرفه‌ها در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات  
 
غرفه شهداي مطبوعات و رسانه‌ها، عملكرد جنبش عدم عدم تعهد، ستاد پيامبر اعظم(ص) و موزه مطبوعات جزو غرفه‌هايي بودند كه براي اولين بار در نمايشگاه فرصت حضور پيدا كرده بودند. 

*وزير برتر دولت دهم که بود؟
 
البته معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور معاون اول رییس‌جمهور را در حالي خیر مقدم گفت که اصلا وي در میان حاضران نبود. از سوي ديگر در ابتداي سخنرانی وزیر ارشاد، یک نفر با صدای بلند حسینی را "وزیر برتر دولت دهم" نامید و سپس قرآنی را به او هدیه کرد.
 
*رونمايي از تمبر يا چهره عکاسان!
 
رونمايي از تمبر يادبود نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات هنگامي صورت گرفت که عکاسان چنان بر سر مسئولان ريختند و صدايي نه چندان رسا از مجري بلند شد که مي‌خواهيم از تمبر نمايشگاه رونمايي کنيم نه از چهره عکاسان. ولي همچنان جايگاه سخنراني مسئولان، عرصه جولان خبرنگارارن و عکاسان شده بود.
  
*کدام نمايندگان از غرفه باشگاه بازديد کردند؟
 
عبدالرضا عزيزي، مجتبي رحماندوست، زهره طبيب زاده و لاله افتخاري از جمله نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بودند كه در نخستين روز نمايشگاه مطبوعات از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد كردند.  
 
*نماز رحماندوست در غرفه باشگاه خبرنگاران  
 
مجتبي رحماندوست نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران و به جا آوردن نماز ظهر و عصر در غرفه توجه خبرنگاران و عكاسان را به خود جلب كرد.  
 
*حضور كشورهاي خارجي در نمايشگاه  
 
توجه و علاقه مندي برخي کشورها همچون تونس، پاكستان، كره، فرانسه، چين، ترکيه، سوريه، افغانستان، لبنان، فلسطين و بسياري از كشورهاي آسيايي از نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و رسانه از جمله حاشيه‌هاي جالب توجه بود.
 
*نمايشگاه مطبوعات با رنگ و بوي انتخابات
 
با توجه به نزديک بودن انتخابات رياست جمهوري يازدهم نمايشگاه مطبوعات محلي براي فعاليت‌هاي سياسي و اجتماعي تبديل شده بود که فعالان سياسي از تريبون نمايشگاه به تحليل رويدادهاي سياسي آينده کشور بپردازند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.