سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سليماني درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عده اي در داخل ناآگاهانه دست روي دست دشمن مي‌گذارند/ راهنمايي و رانندگي پاسخگو باشد

دبير قرارگاه مرکزي راهيان نور با بيان اينکه عده‌اي در داخل، ناآگاهانه دست روي دست دشمن مي‌گذارند،‌ گفت: اگر مشخص شود که اتوبوس واژگون شده در بروجن نقض فني داشته، بايد راهنمايي و رانندگي پاسخگو باشد.

سردار يعقوب سليماني دبير قرارگاه مرکزي راهيان نور در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، هجمه‌هاي انتقادي عليه بسيج به دليل واژگوني اتوبوس دانش آموزان در بروجن را غيرمنصفانه دانست و تصريح کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، راه مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است.
 
 وي با ابراز تأسف از بروز اين حادثه دلخراش، افزود: نبايد از اثرگذار بودن کار راهيان نور چشم‌پوشي کرد؛ نمي‌دانم چرا روي اين مسئله حساسيت خاصي را درست کرده‌اند،‌ شايد اتوبوسي در راه عتبات عاليات واژگون شود و حدود 40 نفر جانشان را از دست بدهند ولي اين حساسيت‌ها را نداشته باشد.

سردار سليماني با تأکيد بر اثرگذاري اردوهاي راهيان نور در برابر جنگ نرم دشمن اظهار داشت: عده‌اي در داخل، ناآگاهانه دست روي دست دشمنان در بيرون مي‌گذارند و موج منفي عليه اعزام کاروان‌هاي راهيان نور ايجاد مي‌کنند.

وي تصريح کرد: حضور در اردوهاي راهيان نور اجباري نبوده و اين‌که گفته مي‌شود، 10 نمره از نمره دانش‌آموزان به اين اردو اختصاص داده مي‌شود، بحث‌هايي انحرافي است.

دبيرقرارگاه مرکزي راهيان نور خاطرنشان کرد: دوستان ما در داخل، مباحث را به هم گره نزنند و اگر مشخص شود که اتوبوس، نقص فني داشته مقصر راهنمايي و رانندگي است که چگونه برگه معاينه فني به اتوبوس را داده تا در جاده‌هاي کشور تردد کند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.