سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صانعی:

بردا اسپانیا غیرممکن نیست/ همه بازیکنانم اسطوره اند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه ملی پوشان با تلاشی که داشته اند برای من اسطوره اند و به نظرم برد اسپانیا دور از دسترس نیست.

علی صانعی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و با تمرینات مناسبی که داشتیم امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوب در مسابقات جام جهانی تایلند برسیم.
وی افزود: از شرایط ملی پوشان راضی هستم و هم اکنون هیچ یک از آن ها مصدوم نیستند و موضوع ممنوع المصاحبه شدن آن ها نیز لغو شده است.
صانعی، در مورد حضور خسوس کاندلاس مدیر فنی خارجی تیم ملی گفت: بارها گفته ام خسوس دخالتی در امور فنی تیم ملی ندارد و تنها در برخی موارد با وی مشورت می کنم.
صانعی در خصوص حریفان دور مقدماتی ایران در مسابقات جام جهانی تصریح کرد: به طور کلی مراکش و پاناما در بازی های بین المللی حضور کمرنگی داشته اند و تنها در قاره خود فعالیت کرده اند به همین علت شرایط ناشناخته ای دارند، مراکش نخستین دوره ای است که در جام جهانی حاضر می شود، به هر صورت امیدواریم بتوانیم هر دو حریف را مغلوب کنیم.
وی افزود: بازی سختی با اسپانیا که قهرمان جهان است پیش رو داریم اما برد مقابل تیم صدرنشین رنکینگ فیفا غیرممکن نیست و برای ما نتیجه تساوی هم مانند پیروزی خواهد بود، به هر صورت منتظر بازی خوب مقابل این تیم هستیم.
وی تصریح کرد: روی کاغذ همه چیز آسان است اما تیم ملی روی کاغذ بازی نمی کند و این تفکر منفی همیشه به عنوان سم محسوب می شود باید در زمین بازی بجنگیم.
وی ادامه داد: اعضای تیم ملی انگیزه خوبی برای حضور در مسابقات جام جهانی تایلند  دارند، از لحاظ روانی بازی با اسپانیا برای ملی پوشان شرایط آسانتری دارد و دو بازی دیگر مقابل مراکش و پاناما نیاز به تمرکز بیشتری دارد زیرا این دو بازی با تیم های ناشناخته سخت تر به نظر می رسد.
صانعی در مورد آنکه گفته می شود بازی های خوبی تیم ملی در دوره گذشته جام جهانی فشار روانی کاذبی برای تیم ملی ایجاد کرده، گفت: به طور مسلم بازی های خوب تیم ملی در دوره گذشته مسابقات جام جهانی بر فشار روانی ملی پوشان تأثیر گذاشته و توقعات را از این تیم بالا برده اما کادر فنی و بازیکنان برای این مسابقات روحیه جنگندگی خود را باید افزایش دهند.
وی اظهار داشت: همیشه آماده انتقادات هستم و در این مورد هیچگاه مشکلی نداشته ام و به نظرم انتقاد منصفانه همیشه خوب است.
صانعی، در مورد دعوت نشدن وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال برای مسابقات جام جهانی گفت: وحید شمسایی در سال های گذشته برای تیم ملی زحمت کشیده و اسطوره باقی خواهد ماند، اما در کنار شمسایی همه بازیکنانم در تیم ملی اسطوره هستند و تک تک آن ها در اردوهای آماده سازی برای موفقیت تلاش بسیاری داشته اند، باید بگویم حتی اسطوره ها هم زمانی باید از ترکیب تیم ملی کنار بروند./آق
برچسب ها: برد ، اسپانیا ، فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.