سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در مسابقات دو میدانی غرب آسیا:

نائب رئیس بانوان: هفته آینده مسافران دبی را مشخص می‌کنیم

دولت خلیلوند گفت: پس از برگزاری جلسه کمیته فنی، به طور رسمی دختران دونده کشورمان را برای حضور در مسابقات غرب آسیا هفته آینده 14 مهر ماه معرفی خواهیم کرد.

دولت خلیلوند نائب رئیس دو و میدانی بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از برگزاری اردوی انتخابی دختران دو میدانی کار کشورمان، در رکوردگیری های صورت گرفته از آنان در این اردو نفراتی از سوی کمیته فنی بانوان منتخب کردند که قرار نشده طی جلسه ای که اواخر هفته جاری برگزار می‌گردد در خصوص انتخاب آنان به مشورت بپردازیم و یکشنبه آینده 14 مهر ماه به طور رسمی بانوان دونده کشورمان برای حضور در مسابقات غرب آسیا که اواخر آذرماه در دبی برگزار می‌گردد معرفی می‌گردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به رکوردهای جدیدی که از دختران دونده کشورمان مشاهده شده در نظر داریم تیم را کامل و با 19 دونده دختر به رقابت های غرب آسیا اعزام کنیم.

نائب رئیس بانوان در ادامه افزود: پس از انتخاب نفرات اعزامی دختران دونده کشورمان در شهرستان ها با مربیان خود تمرین خواهند کرد تا آمادگی کامل را برای شرکت در این رقابتها را داشته باشند و یک هفته قبل از اعزام به رقابت های غرب آسیا از آنان برای حضور در اردوی آمادگی دعوت بعمل خواهد آمد./آق

برچسب ها: کشورمان ، دونده ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.