سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

معرفی فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم بام ایران

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از معرفی فیلم های راه یافته به نخستین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه بام ایران، خبر داد.

 
بهمن اکبریان گفت: در بخش رقابتی این جشنواره، فیلم های کوتاه، آن سوی ابدیت، به کارگردانی مازیار حیرتی، از کرمانشاه، ضربدر سفید، به کارگردانی مریم کریم زاده، سلام مادر، به کارگردانی امین ترفیع جلالی، سایه خاموش من، به کارگردانی علی حیاتی از خوزستان و من آدم ها را دوست دارم، به کارگردانی حامد علی زاده از فارس، از جمله راه یافتگان هستند.
وی، کلنگ، به کارگردانی رشید مرادی از  استان چهارمحال و بختیاری، آلزایمر، به کارگردانی ویدا بهداروند از خوزستان، آواز قناری، به کارگردانی مسلم نصیری از اصفهان، رهایی، به کارگردانی راشین باتمانی از کردستان، اذان شفاعت، به کارگردانی فردین باتمانی از کردستان و زندگی به رنگ بژ، به کارگردانی پیروز کریمی از خوزستان را از دیگر آثار راه یافته به این بخش برشمرد.
اکبریان افزود: در بخش داستانی نیز، فیلم های یار دوازدهم، به کارگردانی فریدون نجفی از استان چهارمحال و بختیاری، ثروت سبز، به کارگردانی روح اله دهقانی از اصفهان، عروس جمعه، به کارگردانی محمد سلیمی راد از کهگیلویه و بویر احمد، یک بیراهه درست، به کارگردانی محسن آزادی از لرستان به این جشنواره راه یافته اند.
وی، همچنین نفس نرم نسیم، به کارگردانی سعید همتیان از لرستان،  مثل یک خروس، به کارگردانی احمد رضا سیستان از اصفهان، کمی با من حرف بزن، به کارگردانی امین محمدی از چهارمحال و بختیاری و قراری برای سونوگرافی، به کارگردانی شهرام ابراهیمی از چهارمحال و بختیاری را از دیگر فیلم های این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: هاوری، از اکبر شهبازی از کردستان، بر آستان دری که کوبه نداشت، به کارگردانی قاسم اسماعیلی ازاستان چهارمحال و بختیاری، دور دست درون، به کارگردانی مریم همتیان از استان چهارمحال و بختیاری، فریاد بی صدا، به کارگردانی محمد رضا قاسمی از اصفهان، ترازو ، به کارگردانی رامین رهبر از همدان و اُبژه، از مجید شیدا از اصفهان نیز، از دیگر فیلم های راه یافته به نخستین جشنواره منطقه ای فیلم کوناه بام ایران هستند.
 اکبریان، همچنین به فیلم های راه یافته به بخش مستند اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز، فیلم های  آژیر سفید، به کارگردانی حمید قوامی از کردستان، ترمینال هوایی، به کارگردانی وحید نیکخواه از کردستان، راه اربعین،  به کارگردانی عادل صخی پور از خوزستان، خشت بهشت،  به کارگردانی گودرز زاهدی از خوزستان، ریتم شهر من، به کارگردانی مجید شیدا از اصفهان و کرتله، به کارگردانی امین هیودی از خوزستان، در این جشنواره حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فیلم های آوای دستان ،به کارگردانی یزدان کیانی از چهارمحال و بختیاری، رنگ و نارنگ،  به کارگردانی داریوش نیکبخت از  استان چهارمحال و بختیاری، نگاه دوم،  به کارگردانی ماندانا جلالی از خوزستان، تلخ و شیرین، به کارگردانی یزدان کیانی از چهارمحال و بختیاری، پاچال، از پرویز رستمی از کردستان و پهن او، از سعید بریزی از خوزستان را از دیگر آثار راه یافته به این بخش عنوان کرد.
 اکبریان خاطر نشان کرد: این جشنواره آبان امسال با حضور فیلمسازان استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و چهارمحال و بختیاری، با موضوعات نماز و نیایش، ایثار و شهادت، رفتارهای سرزمین من، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و آزاد در دو بخش مستند و داستانی برگزار می شود. /س
برچسب ها: معرفی ، فیلم ، جشنواره ، بام ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.