سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمان در منزل به کارکنان شاغل و بازنشسته

بهداشت و درمان بانک کشاورزی به کارکنان شاغل و بازنشسته خود خدمات درمان درمنزل ارائه می دهد .

دکتر اکبر فرقانی، رئیس اداره بهداشت و درمان بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  با بیان این مطلب که تعرفه های مرکز دم نسبت به کیفیت و گسترده خدمات آن، مناسب است.

وی گفت: وجود مراکزی نظیر مرکز درمان درمنزل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در راستای کاهش هزینه ها و ارتقای سلامت کارکنان ضروری است.

وی با اشاره به این که کهنسالی مهمترین دوران زندگی هر فرد محسوب می شود خاطر نشان کرد: در دوران کهنسالی به دلیل مستعد بودن فرد به ابتلا به انواع بیماری ها، نحوه ارائه خدمات پزشکی می توانند نقشی کلیدی در بهبود و سلامت آنها ایفا کند بنابراین با فراهم آوردن امکانات برای درمان فرد سالمند در منزل، علاوه بر کاهش هزینه، روند درمان را برای این گروه از افراد تسهیل می شود.

وی اظهار داشت: اداره بهداشت ودرمان بانک کشاورزی در طی 4 سال همکاری با مرکز درمان در منزل دم توانسته خدمات منحصر به فردی را به کارکنان بازنشسته و شاغل ارائه دهد و در حال حاضر 200 نفر از بازنشستگان با شرایط بحرانی جسمی در اولویت بهرمندی از این خدمات قرار گرفته اند.

وی اذعان داشت: یکی از مهمترین ویژگی های مرکز درمان در منزل این است که کارکنان بازنشسته بانک را بدون هیچ گونه هزینه اضافی تحت پوشش قرار داده است و این فرصت را برای بانک به وجود آورده تا عملکرد و فعالیت های خود را توسعه دهد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.