سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوي: اشخاص غير فوتبالي کريمي را خراب کردند

مربي تيم فولاد خوزستان در خصوص حواشي بوجود آمده درباره علي کريمي گفت: اشخاص غير فوتبالي مقصر اصلي به حاشيه رفتن کريمي مي‌باشند.

نعيم سعداوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: علي کريمي از بزرگان فوتبال ايران است اين بازيکن سال‌ها براي پرسپوليس و مخصوصا تيم ملي زحمت کشيده است و شايسته نيست اين گونه با او برخورد شود.

کريمي بازيکني است که اگر در ترکيب باشد براحتي مي‌تواند نتيجه هر بازي را عوض کند و به نظر من اين جفا در حق پرسپوليس و هوادارانش است که علي کريمي را از مجموعه کنار گذاشته‌اند.

وي با بيان اينکه کريمي براي تيم حاشيه‌اي درست نمي‌کند و اين ديگران هستند که براي او حاشيه درست کرده و قصد تخريب او را دارند، گفت: من در اواخر دوران بازي‌ام با کريمي هم بازي بودم ضمن اينکه در مقطعي هم در پرسپوليس مربي او بودم کريمي نه تنها براي پرسپوليس حاشيه بوجود نمي‌آورد بلکه هميشه به عنوان بزرگ تيم در بسياري از مسائل کمک مي‌کرد. من فکر مي‌کنم غير فوتبالي‌ها باعث شدند که کريمي به حاشيه برود. آنها شناخت خوبي نسبت به فوتبال ندارند و نمي‌دانند چطور با برخي مسائل برخورد کنند که ضربه‌اي به مجموعه تيم وارد نشود.

وي در ادامه تصريح کرد: باعث افتخار ماست که بازيکني به بزرگي کريمي به تيم فولاد اضافه شود و اگر مسئولان تيم پرسپوليس اجازه دهند، ما از آمدن کريمي به تيم‌مان استقبال مي‌کنيم.

سعداوي در خصوص عدم برگزار شدن جام حذفي نيز اظهار داشت: اين داستان برگزار شدن جام حذفي در فوتبال ما بيشتر طنز هست کجاي دنيا را ديده‌ايد که در اين مقطع از فصل هنوز تکليف جام حذفي مشخص نشده باشد.

وي افزود: يکبار مي‌گويند جام حذفي را برگزار نمي‌کنيم، دوباره تصميم‌شان عوض مي‌شود و مي‌گويند جام حذفي برگزار مي‌شود حالا هم شنيده‌ايم امکان دارد جام حذفي را بدون حضور ملي پوشان هر تيم برگزار کنند.

وي افزود: واقعا نمي‌فهمم که چرا آقايان قدرت تصميم گيري ندارند اگر قرار است برگزار نشود از اول فصل اعلام کنند برگزار نمي‌شود.
اگر مي‌خواهند برگزار کنند پس ديگر چرا اين قضيه را کش مي‌دهند. چه کسي و بر چه مبنايي گفته جام حذفي بدون حضور ملي پوشان برگزار شود. تصور کنيد تيمي مثل پرسپوليس بدون 7 بازيکن ملي پوش خود در اين جام حاضر شود!‌ به عقيده من اين تصميم‌هاي غير منطقي و غير کارشناسانه در نهايت به ضرر فوتبال ما تمام مي‌شود./آق
برچسب ها: سعداوی ، کریمی ، حواشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.