سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لس آنجلس تايمز ؛

نشريات حامي اوباما به طور چشمگيري کاهش يافته اند

تا روز شنبه نشریاتی که به حمایت از میت رامنی،‌ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداختند 112 مورد و حامیان باراک اوباما 84 نشریه بوده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه لس آنجلس تایمز ، ماهنامه ادیتور اند پابلیشر نوشت: تا روز شنبه نشریاتی که به حمایت از میت رامنی،‌ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداختند 112 مورد و حامیان باراک اوباما 84 نشریه بوده اند.
این آمار نشان دهنده تغییر شرایط نسبت به سال 2008 است، زمانیکه بررسی نهایی ماهنامه ادیتور اند پابلیشر نشان می داد که روزنامه های آمریکا حتی آنهایی که همواره متمایل به جمهوریخواهان بوده اند از باراک اوباما، نامزد دموکرات ها در مقابل جان مک کین، نامزد جمهوریخواهان حمایت می کردند.
این آمار نشان دهنده موفقیت چشمگیر جمهوریخواهان در این زمینه بوده است. بر اساس «پروژه ریاست جمهوری آمریکا» به نسبت سال 2008، 9 روزنامه از هر 100 روزنامه مهم این کشور موضع خود را تغییر داده و از سمت اوباما به سمت رامنی گرایش یافته اند. این درحالی است که تغییر موضع در خلاف این جهت تنها یک مورد بوده است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.