سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنيس راس: آن چه اوباما براي امنيت اسرائيل انجام داد بي سابقه است

"دنيس راس" با حمايت از باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا گفت آنچه که وي در بخش امنيتي براي اسرائيل انجام داده بي سابقه است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هاآرتص؛ اين مقام سابق کاخ سفيد دليل خصومت يهوديان با اوباما را به اطلاعات نادرست و دودستگي نسبت داد.
"دنيس راس" اين خبر را که از مبارزات انتخاباتي براي رئيس جمهور به دليل نگرش اوباما نسبت به اسرائيل خودداري کرده است تکذيب کرد و گفت وابستگي کنوني او با موسسه غيرسياسي سياست خاور دور واشنگتن مانع فعاليت سياسي وي مي شود.
وي افزود: اما اگر نظر من در اين زمينه پرسيده شود، آشکارا مي گويم از اوباما حمايت مي کنم.»
راس در مصاحبه اي که قرار است روز سه شنبه منتشر شود گفت: در همه سال هايي که براي دولت هاي مختلف کار کرده ام هرگز شاهد اين ميزان از همکاري عميق امنيتي با اسرائيل نبوده ام که در دوران رياست جمهوري اوباما وجود داشته است.
اين مقام سابق آمريکايي افزود: در آخرين سال هاي خدمت من در دولت، هميشه يک هيئت بلند پايه امنيتي از اسرائيل در واشنگتن و يا يک هيئت بلندپايه امنيتي از آمريکا در تل آويو بوده اند. ما رزمايش هاي متعدد نظامي و گفتگوهاي فراگيري انجام داده ايم که بسيار گسترده تر از هميشه بوده و تاکنون به اين شکل نبوده است.
وي در مورد ميزان مخالفت يهوديان آمريکايي با اوباما گفت بسياري از اين خصومتها از جانب افرادي است که پيش از اين نيز به وي راي نداده و اکنون نيز تمايلي به راي دادن به او ندارند.
راس افزود دليل اصلي اين مخالفتها اطلاعات نادرست و دودستگي در آمريکا است.
برچسب ها: راس ، دنیس ، آمریکا ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.