سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سیل به شهرستان های خراسان شمالی خسارت زد

مدیركل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: بارش باران و وقوع سیل در یكشنبه شب به راه های ارتباطی و محصولات كشاورزی سه شهرستان بجنورد، مانه و سملقان و گرمه خسارت وارد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید علی میر کریمی گفت: گزارش های دریافتی از خسارت سیل به راه های روستایی و محصولات زراعی در 35 روستای این شهرستان ها حكایت دارد.

وی اضافه كرد: تاكنون بیشترین خسارات وارده ناشی از سیل شب گذشته به راه های روستایی، ابنیه فنی و محصولات زراعی بخش 'راز و جرگلان' در شمال غربی شهرستان بجنورد گزارش شده است.

وی افزود: همچنین سیل به سه روستای شهرستان مانه و سملقان و دو روستا و مركز شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی خساراتی وارد كرد.

میركریمی گفت: كارشناسان ستاد حوادث غیرمترقبه استان برای برآورد میزان خسارات وارده به منطقه اعزام شده اند و نیروهای راهداری نیز برای بازگشایی راه های مسدود شده در بخش راز و جرگلان از بامداد امروز وارد عمل شده اند.

مدیركل مدیریت بحران خراسان شمالی افزود: تاكنون برآوردی از میزان خسارت وارده به مناطق سیل زده صورت نگرفته است.

به گفته وی گزارش اولیه وقوع سیل و خسارات وارده به ستاد مدیریت بحران وزارت كشور ارسال شده است.

براساس گزارش هواشناسی خراسان شمالی احتمال وقوع سیل برای روز جاری نیز وجود دارد و ستاد مدیریت بحران استان هشدارهای لازم را به مردم مناطقی كه احتمال وقوع سیل در آن وجود دارد، داده است./س

برچسب ها: سیل ، خسارت ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.