سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری/مناطق نفت خیز جنوب همچنان صدرنشین

تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز اهواز بازهم مانند هفته های گذشته لیگ با بدست آوردن حداکثر امتیازات در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با پایان رقابت های هفته سوم لیگ برتر در اهواز و به میزبانی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب، کماکان تیم میزبان با بدست آوردن اکثر جایگاه های اول اوزان مختلف توانست به پیش تازی خود در لیگ برتر وزنه برداری ادامه دهد و بالاتر از تیم های ملی حفاری اهواز و نیروی زمینی ارتش در جایگاه اول لیگ برتر قرار گیرد.

شایان ذکر است که در روز دوم مسابقات هفته سوم لیگ برتر نفرات دسته های 94 کیلوگرم، 105 کیلوگرم و دسته فوق سنگین مشخص شدند که قهرمانان این اوزان بدین ترتیب است.

در دسته 94 کیلوگرم میثم محبی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 373 کیلوگرم مقام قهرمانی را به دست آورد و حمید زارعی از تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز با مجموع 369 کیلوگرم دوم و ایمان زارعی از عقاب همدان با مجموع 363 کیلوگرم سوم شد.

در دسته 105 کیلوگرم:

جواد نادری از تیم مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 389 کیلوگرم اول، کیاقدمی از ملی حفاری اهواز با مجموع 388 کیلوگرم دوم و حامد زارعی از تیم نیروی زمینی با مجموع 385 کیلوگرم ارتش سوم شدند.

در دسته فوق سنگین و 105+

بهادر مولایی از تیم ملی حفاری اهواز با مجموع 407 کیلوگرم اول، مهدی میرزایی از تیم نیروی زمینی با مجموع 386 کیلوگرم دوم و ابراهیم نصیری از تیم لرستان شیراز با مجموع 365 کیلوگرم سوم شد.

در پایان گفتنی است که لیگ برتر وزنه برداری در پنج هفته برگزار خواهد شد که در پایان سال قهرمان سال 91 مشخص خواهد شد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.