سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترغيب بيمه هاي تكميلي براي پرداخت هزينه ها در بيمارستانهاي دولتي

به گفته نائب رئیس مجلس خدماتی که در بخش ابن سینا بیمارستان لقمان حکیم ارائه می شود قابل رقابت و حتی بهتر از خدمات ارائه شده در بیمارستان های خصوصی است.

به گزارش خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل حجت الاسلام ابو ترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 8 آبان در مراسم افتتاح چندین پروژه عمرانی در بیمارستان لقمان حکیم افزود: افتتاح این بخش یک نمونه روشن از توانایی، خلاقیت و مدیریت شایسته ایست که امروز در بخش سلامت در اختیار ما قرار گرفته است.

وی گفت: این بخش با کمترین هزینه امروز به عنوان نماد برجسته ای از ظرفیت علمی و تخصصی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی برای ارائه بهترین خدمات درمانی است.

وی با بیان اینکه این بخش زمینه بستری شدن 18 بیمار را فراهم کرده و خدمات بالاتر از استانداردهای کشور به بیماران ارائه می کند عنوان کرد: خدماتی که در این بخش ارائه می شود با خدماتی که در بهترین بیمارستان خصوصی در تهران ارائه می شود قابل رقابت است.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک تیم پزشکی متشکل از 80 استاد شاخص این بخش را حمایت می کند با اینکه در بیمارستان های خصوصی امکانات و ظرفیت های فیزیکی خوبی در اختیار بیماران قرار می گیرد اما این عقبه علمی که در بیمارستان های دولتی وجود دارد، وجود ندارد.

در واقع این بخش قبل از اینکه یک بیمارستان باشد به عنوان یک دانشگاه علمی و آموزشی نقش ایفا می کند.

ابو ترابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم با توجه به شرایطی که امروز با آن روبرو هستیم در بودجه سال 92 به این سمت حرکت کنیم که با حمایت از دانشگا هها علوم پزشکی و بیمارستان های دولتی کشور فرصتی را خلق کنیم تا این خدمات در این سطح بالا و با افتتاح چنین بخش هایی به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه در مجموعه بخش سلامت و درمان کشور هزینه بالایی را پرداخت می کنیم اما از این هزینه ها استفاده ی بهینه نمی شود اگر بتوانیم در بودجه ی سال 92 بیمه های تکمیلی را به سمت خدماتی که با این استانداردهای بالا دربیمارستان های دولتی ارائه می شود هدایت کنیم بزرگترین حمایت را از بخش سلامت کرده ا یم./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.