سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

احداث مجتمع های گلخانه ای در شهرستانهای استان زنجان

مجتمع های گلخانه ای در شهرستانهای تابعه زنجان بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته با همكاری سازمان نظام مهندسی این استان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان زنجان درجریان بازدید استاندار زنجان از شهرك گلخانه ای شهرستان زنجان گفت: این مجتمع ها با هدف ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته كشاورزی احداث می شود.

نهاوندی پور افزود: در صورت فراهم شدن زیر ساخت های لازم از قبیل آب، برق و گاز مجتمع های گلخانه ای شهرستان استان زنجان در كوتاه ترین زمان ممكن راه اندازی خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون فراهم كردن زیرساخت های لازم برای ایجاد مجتمع های گلخانه ای در شهرستانها این استان با مشكل مواجه است تصریح کرد: همكاری دستگاههای مسئول می تواند به شتاب بخشی این فعالیت ها كمك فراوانی كند.

رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان زنجان به راه اندازی واحدهای گلخانه ای 'هیدروبونیك' اشاره و اظهار كرد: هیدروبونیك به واحدهایی اطلاق می شود كه به جای كشت گیاه در خاك در مواردی چون پرلیت كشت شده و از مواد غذایی مایع برای تغذیه گیاه استفاده می شود.

نهاوندی پور افزود: هم اكنون 20 واحد گلخانه ای هیدربونیك برای فعالیت فارغ التحصیلان كشاورزی در استان راه اندازی شده كه دو واحد آن در حال بهره برداری است./ع

برچسب ها: احداث ، گلخانه ، شهرستان ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.