سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کنگره ی آیت الله قاضی طباطبایی فرصتی برای آشنایی نسل جوان با عرفانهای اصیل

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجانشرقی کنگره ی آیت الله قاضی طباطبایی را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با عرفانهای اصیل دانست و خاطر نشان کرد: جوانان با عرفانهای دینی و اصیل بیگانه شده اند و باید از این فرصت در معرفی این شخصیت عرفانی نهایت استفاده را کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، علی نواداد  در جلسه ی هماهنگی ستاد بزرگداشت آیت الله قاضی طباطبایی از آمادگی کامل واحدهای مختلف صدا و سیما از جمله معاونت اطلاعات و اخبار، تولید و صدا برای پوشش این کنگره خبر داد و از دبیرخانه ی این کنگره خواست تا در اسرع وقت تیزر و زیر نویس این همایش را در اختیار صدا و سیما قرار دهد.

وی با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی قبل از برگزاری همایش بصورت گسترده در خصوص اهداف همایش اطلاع رسانی خواهد کرد گفت: برگزاری میزگردهایی علمی در ارتباط با این کنگره، از جمله ی این برنامه هاست.

مدیر کل صدا و سیمای استان با اشاره به همزمانی برگزاری دو کنگره ی شعر ملی دفاع مقدس و همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در 8 آبان ماه گفت: این هم پوشانی به محتوای برنامه ها لطمه وارد می کند.

وی ادامه داد: بعد از 8 آبان و پس از اتمام دو کنگره بهترین فرصت برای پرداختن به زوایای مختلف کنگره ی آیت الله قاضی طباطبایی است.

داننده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه آثار ارسالی به دبیر خانه ی را از نظر محتوایی بی بدیل دانست و گفت: 95 درصد آثار ارسالی به دبیرخانه ی کنگره تولیدی است که قالب و چارچوب زندگی این عالم را بعنوان نسخه ی قابل استناد در اختیار نسل های جوان قرار می دهد.

ضبط کامل همایش، تولید گزارش های حاشیه ای از مهمانان حاضر در گردهمایی توسط معاونت اخبار و سیما، پوشش کامل خبری برای شبکه ی استانی و ملی، ارتباط مستقیم بخش خبری ساعت 10 صبح با محل برگزاری کنگره از جمله مساعدتهای صدا و سیمای استان آذربایجانشرقی در برگزاری این کنگره بود.

کنگره بزرگداشت مقام شامخ آیت الله حاج سید‌علی آقا قاضی طباطبایی 15 و 16 آبان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: کنگره ، قاضی ، نسل جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.