سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبیب زاده نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پايه و اساس اصلاحات بر باطل نهادينه شده است

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که پایه و اساس اصلاحات بر باطل نهادینه شده است گفت: کوچکترین مسئله می تواند به راحتی وحدت آنها را خدشه دار کند.

زهره طبیب زاده‌نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران علت وحدت کنونی اصلاح طلبان را مخالفت با اصولگرایان دانست و گفت: اگر اصلاح طلبان این هدف را نداشتند هیچ گاه به اتحاد با یکدیگر نمی رسیدند چرا که اختلافات درون جبهه اصلاحات بسیار زیاد است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که پایه و اساس اصلاحات بر باطل نهادینه شده است گفت: کوچکترین مسئله می تواند به راحتی وحدت آنها را خدشه دار کند و نظیر آن در همین رقابت هایشان برای حضور در ریاست جمهوری مشهود است.

وی افزود: اصلاح طلبان خودشان هم می دانند که جایگاهی در میان مردم ندارند از این رو بعضا می خواهند پشت سر یک اصولگرا خود را نشان دهند و می گویند از کاندیدای اصولگرایی که از لحاظ تاکتیکی مواضع مشترکی با اصلاح طلبان دارند حمایت خواهند کرد.

طبیب زاده‌نوری در ادامه با بیان این مطلب که عارف هم نظیر کاندیداهای قبلی (معین) اقبال و جایگاهی نخواهد داشت گفت: از این رو اصلاح طلبان ترجیح خواهند داد از یک گزینه اصولگرا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری حمایت کنند. 

عضو جبهه پایداری در پایان خاطر نشان کرد: اگر هاشمی و خاتمی رییس جمهور ساز بودند فکری به حال خودشان می کردند، با این حال تصور نمی شود آنها هم بتوانند کاری برای اصلاحات انجام دهند. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.