سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همکاری سازمان بهزیستی و باشگاه پرسپولیس تشکیل می شود؛

باشگاه فوتسال ویژه فرزندان بهزیستی

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی گفت: براساس توافق سازمان بهزیستی و باشگاه پرسپولیس باشگاه فوتسال بهزیستی راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حمیدرضا الوند امشب در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در شیرخوارگاه آمنه  با بیان اینکه بزودی باشگاه فوتسال بهزیستی با همکاری باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی می شود،عنوان کرد: باشگاه زیر نظر مربیان پرسپولیس اداره خواهد شد.
وی از برگزاری اردویی سه روزه در بابلسر خبر داد و افزود: افراد برتر از بین این اردو انتخاب می شوند و می توانند در این باشگاه ثبت‌نام کنند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
دکتر سعید سمایی نسب
۰۳:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
جای تاسف هست که بعد از دوساله که گذشته هنوز کسی پیگیر این موضوع نشده پارسال من دامپزشکی قبول شدم و الان درس میخونم.من همان کسی هستم که مطلب بالارو نوشت.دکتر سعید سمایی نسب
سعید
۲۱:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۱
من از فرزندان امداد بگیر بهزیستی سبزوار هستم و پشت کنکوری علاقه ی زیادی به فوتسال دارم و دو سال قبل در مسابقات فرزندان مهر کشور که در زنجان برکزار شد جناب آقای داوودی قول انتخاب کردن به عنوان بازیکن منتخب از هر استان را به ما دادند و ما هنور منتظریم. لطفا پیگیر ایت قضیه باشید.
با تشکر-سعید سماعی نسب