سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق مرموز تخم پرندگان در انگلیس یک پلیس بود +عکس

مایکل آپسون 52 ساله طي سال ‌ها اقدام به جمع ‌آوري تخم پرندگاني كرده كه متعلق به گونه‌ هاي در حال انقراض است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دولت انگلیس طی سالهای اخیر تلاش زیادی برای حفظ پرندگان کمیاب و در حال انقراض انجام داده است اما هر ماه، گزارشهایی از گم شدن تعدادی از تخم های پرندگان نایاب به دستگاه قضایی و حفاظت از محیط زیست ارسال می شد که در نهایت، راز این سرقت ها فاش شد.

بر اساس تحقیقات مشخص شده یک مأمور سابق پلیس انگلستان در دوران خدمت دست به سرقت 650 تخم پرنده نایاب زده است و با دستگیری این فرد، وی از سوی مقامات قضایی این کشور به حبس تعلیقی محکوم شد.



مایکل آپسون 52 ساله طي سال ‌ها اقدام به جمع ‌آوري تخم پرندگاني كرده كه متعلق به گونه‌ هاي در حال انقراض است. این سارق در حال حاضر از سوی دادگاه نورویچ به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

بر اساس گزارش پلیس، اقدامات این فرد تأثیراتی سوء بر جمعیت پرندگان و محیط زیست به جا گذاشته است. در جریان بازرسی مأموران پلیس از خانه آپسون در ساترتون سافوک، دفترچه خاطراتی پیدا شده که حاوی تمام جزییات جمع‌آوری تخم‌های پرندگان توسط اين مأمور سابق پلیس است.



وی در این دفترچه به توضیح و توصیف سفر‌هایی که برای جمع‌آوری تخم پرندگان نایاب در سراسر انگلستان انجام داده، می ‌پردازد. از جمله سفری که برای دزدیدن تخم‌ های عقاب طلایی به منطقه ‌ای خاص در این سرزمین انجام داده بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.