سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توطئه ترور مرسی و مقامات ارشد مصر خنثی شد

منابع آگاه در قاهره از بازداشت افرادی در ارتباط با توطئه ترور محمد مرسی و برخی دیگر از مقامات ارشد این کشور خبر می دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه مصری الدستور در شماره امروز خود نوشت: منابع امنیتی مصر گفته اند سه گروه متشکل از اتباع تونس، لیبی و فلسطین علاوه بر اتباع مصری که قصد انجام ترور برخی افراد و مسئولین مصری را داشته اند، به دست نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شدند.

این منابع امنیتی تاکید کردند این گروه ها به طور شبکه ای با هم ارتباط داشتند تا هویت اعضای این گروه ها برای یکدیگر فاش نشود زیرا آنها قرار بود ترور محمد مرسی رئیس جمهور مصر را در نخستین روز عید اجرا کنند، اما پس از دستگیری تعدادی از این افراد مسلح در شهرک نصر قاهره و همچنین برخی دیگر در استان اسکندریه از سوی نیروهای امنیتی، این عملیات لو رفت.

روزنامه الدستور افزود: همچنین وزارت کشور و نهادهای امنیتی مصر فهرست واقعی این افراد را در اختیار دارند که برخی از آنها در حال حاضر متواری شده اند و برای دستگیری آنها مرزهای این کشور به شدت تحت کنترل قرار گرفته است و احتمال می رود این عناصر به دستور کشورهای خارجی برای بر هم زدن ثبات و امنیت مصر قصد اجرای چنین طرح هایی را داشته اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.