سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذر محبوبی:

با کاهش بودجه رو به رو هستیم

آذر محبوبی، مسئول ورزشی بانوان باشگاه گیتی پسند اصفهان از حضور تیم والیبال بانوان این باشگاه در مسابقات لیگ برتر امسال خبر داد

آذر محبوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آنکه ما توانستیم سال گذشته در نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتری خود عنوان قهرمانی را کسب کنیم، مسئولان باشگاه امسال هم اقدام به تیم داری در لیگ برتر دختران کردند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست رشد و توسعه والیبال در میان بانوان اصفهانی، ترکیب امسال تیم گیتی پسند را فقط بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند، برهمین اساس با نیلوفر رشیدی، تنها بازیکن غیر بومی فصل گذشته تیم امسال قرار داد همکاری نبستیم.

محبوبي گفت: با توجه به انصراف تیم ذوب آهن اصفهان از حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان به منظور حمایت از والیبالیست های بومی فصل گذشته، اقدام به جذب 2 الی 3 بازیکن از این تیم را کردیم.

وی یاد آور شد:‌ حدود 2 هفته از شروع تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال می‌گذرد، خوشبختانه تمامی بازیکنان به خصوص ملی پوشان در طول تمرینات حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: به طور قطع تیم والیبال گیتی پسند اصفهان امسال هم مانند فصل گذشته حضوری قدرتمند را تجربه خواهد کرد و برای کسب سکوهای برتر این رقابت ها و همچنین تکرار عنوان قهرمانی به مصاف با حریفان خود خواهیم رفت، برای رسیدن به این هدف مشکل خاصی در تیم احساس نمی‌شود، تنها مشکل و مساله ما در این است که تمرینات آماده سازی را تا حدودی با تاخیر آغاز کردیم امیدوارم تا زمان شروع مسابقات لیگ برتر بازیکنان از نظر هماهنگی و آرایش تیمی به شرایط ایده آل خود برسند.

وی در خصوص بودجه اختصاص می‌یافته به تیم والیبال بانوان گفت: با توجه به برخی مشکلات مالی باشگاه گیتی پسند اصفهان، بودجه اختصاصی به والیبال دختران در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدودی با کاهش همراه است، اما این امر باعث حضور ضعیف ما در این مسابقات نمی‌‌شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.