سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی مذاکرات استقلالی ها با هافبک فجر سپاسی؛

حسن زاده:‌ اعتراض فجری ها نتیجه ای در بر ندارد

این روزها برخی از تیم های لیگ برتر در حال تکاپو برای بستن تیم قدرتمند در نیم فصل دوم هستند به خاطر همین با بازیکنان مد نظرشان در تیم های دیگر در حال مذاکره هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان باشگاه فجر شهید سپاسی طی روزهای گذشته مدعی شدند که باشگاه استقلال تهران با صحبت کردن با نظری بازیکن این تیم، وی را همراهی کرده به همين دليل قصد دارند که از باشگاه استقلال شکایت کنند.

حسن زاده گفت:‌ به هر حال براساس قانون فدراسیون فوتبال هر تیمی برای جابجایی و جذب بازیکنان مد نظرش اجازه دارد در نیم فصل لیگ برتر اقدام کند.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان داشت:‌ مذاکره با بازیکن قبل از شروع فصل نقل و انتقالات از سوی تیم ها اشتباه است اما قانون به تیم ها اجازه داده تا با اعضای تیمی که قرار است از آنها بازیکن بگیرند مذاکره کنند.

وي تصریح کرد: البته این را نيز باید در نظر بگیریم که اکثر تیم ها قبل از نیم فصل به جای صحبت کردن با مسئولان تیم ها با بازیکنان مذاکره می‌کنند که این اقدامشان برخلاف قانون است.

حسن زاده درباره شکایت فجر از باشگاه استقلال گفت: مسئولان باشگاه فجر هنوز نامه اعترافشان را به کمیته انضباطی ندارند اما به نظر نمی‌رسد که اعترافشان به نتیجه برسد و حکمی برعلیه استقلال صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ مسئولان فجر سپاسی به جای شکایت کردن از تیم فوتبال استقلال باید با بازيکنانشان صحبت کرده و آنها را توجیه کنند که نباید قبل از نیم فصل با تیم های لیگ برتر مذاکره داشته باشند و از راه قانونی باید اقداماتی در جهت وضعیتشان انجام دهند./مح

برچسب ها: شهید ، قانون ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.