سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسایی پور:

سطح تیم ما به زنجان و دانشگاه نزدیک است

سرمربی تیم بسکتبال استقلال قشم گفت: سعی کردیم قشم را به تیم های دانشگاه آزاد و زنجان نزدیک کنیم.

محمد کسایی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  آخرین وضعیت تیم استقلال قشم را توضیح داد و افزود: از ابتدای هفته قبل ترکیب اصلی تیم ما در پست های مختلف مشخص شد و تنها باید در مورد یک بازیکن پست چهار تصمیم خود را بگیریم با توجه به تکمیل نشدن سالن قشم هم در هفته های اخیر تمام تمریناتمان در تهران بود.

وی از بازیکن خارجی تیم گفت: آتوراشویلی با توجه به سقفی که برای قرارداد ها داریم بازیکن ارزان قیمتی است اما به نسبت این پول شرایط بدی ندارد بازیکن بلند قامت 220 سانتی متری معمولاً در مهارت حرکتی ایراداتی دارد اما در حرکات رفت و برگشت و حملات چپ و راست عملکردش خوب به نظر می رسد شرایط دفاعی را خوب رعایت می کند و درک خوبی از تیم دارد مطمئنم در صورت هماهنگی با تیم شرایط بهتری پیدا می کند.

** هفته حساسی داریم

کسایی پور تاکید کرد: بازیکنان ملی پوش کار کمتری داشته و سریع تر با تیم هماهنگ می شوند بازی هفته اول ما با مهرام  بسیار مهم است و هفته حساسی برای مرور تاکتیک ها، نحوه تمرین و برطرف کردن نقاط ضعف داریم البته با توجه به انجام یک بازی در هفته در یک ماه اول لیگ بعد از بازی مهرام هم فرصت تمرین بیشتری داریم.

سرمربی استقلال قشم ادامه داد: وقتی تعداد تیم های لیگ زیاد باشد هدف تیم های تازه وارد قرار گرفتن در جمع هشت تیم اول و گرفتن بهترین نتیجه در این جمع است اما وقتی تعداد تیم ها کمتر می شود رسیدن به جمع چهار تیم سخت تر است و باید تیم های دیگر که مهره های ضعیف تری دارند را هم  کاملاً جدی گرفت.

** نیم نگاهی به چهار تیم اول داریم

وی هدف استقلال قشم در این فصل را تشریح کرد: هدف ابتدایی مان ماندن در جمع هشت تیم با نیم نگاهی به چهار تیم اول است در لیگ امسال اگر تیم های مهرام ، پتروشیمی و ماهان را در یک سطح از نظر شرایط تیمی و سازمانی قرار دهیم بعد از آن تیم های زنجان و دانشگاه قرار می گیرند و ما هم خودمان را به این گروه نزدیک کردیم البته در رقابت هر امکانی وجود دارد و شاید تیم هایی که از نظر مالی ضعیف به نظر می رسند در کار تیمی بهتر باشند .

سرمربي تيم بسکتبال استقلال قشم تصریح کرد: به نظرم رقابت امسال بین تمام تیم ها نزدیک خواهد بود اما با توجه به کوتاه و فشرده بودن لیگ شاید به تیم های یا سازماندهی ضعیف تر فشار وارد شود.

کسایی پور در پاسخ به سوالی در مورد رویارویی با شاهین طبع پس از چند سال کار در کنار هم پس از چند سال کار در کنار هم اشاره کرد: شاهین طبع از جهت کاری استاد ما است و قطعاً رقابت با این مربی و تیمش سخت می شود. در کل تمام مربیان ما خوب و قابل احترام هستند اما با احترام به تمام آنها سعی می کنیم در زمین نیز با آنها به طور کامل رقابت کنیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.