سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین عسگری:

تخلفی نکرده ام که نگران باشم / ادعاهای خسروی عملکرد داوران ار به خطر می اندازد

علی خسروی کارشناس داوری دیروز صحبتهای برعیله حسین عسگری رئیس کمیته داوران بیان کرد: در این کمیته تخلفات زیادی صورت گرفت است.

حسین عسگری رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تخته های خسروی برایم مهم نیست چرا که من تخلفی در کمیته داوران انجام ندادم که نگران این مطلب باشم.

عسگری درادامه اظهار داشت: من در زمانی که خسروی به عنوان داور بین المللی انتخاب نشد رئیس کمیته داوران نبودم متعجبم که تخلف کمیته داوران قبلی را تقصیر من می اندازند.

وی درباره حضور مرادی به عنوان ناظر داوری برنامه تلویزیونی و گفت: ما از فیفا استعلام گرفتیم. آنها بیان کردند که یک ناظر داوری شاید در برنامه تلویزیونی حضور داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری اجازه ندارد در برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس حضور داشته باشد و ما هم به وی مجوز حضور در تلویزیون را نداده بودیم.

وی درباره گرفتن کلید اتاق کمیته داوران توسط اصفهانیان گفت: در حال حاضر جایگاهمان در فدراسیون فوتبال تغییر نکرده و هم چنان در منصب رئیس کمیته داوران فعالیت می کنم.

وی درباره عملکرد داوران تا پایان هفته سیزدهم گفت: عملکرد داوران تا الان خوب بود و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما افرادی هستند که با گفته هایشان برای داوری کشور حاشیه درست می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: افرادی مانند خسروی با حرفهای نادرست شان باعث می شوند که در افکار داوران ما تأثیر منفی بگذارند و همین امر منجر به اشتباهات داوران در بازیهای لیگ برتر می شود./با

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.