سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه نرم افزار در حوزه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی

اولین نرم افزار در حوزه ارائه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی ساخته شد.

مسعود پیرمرادیان مدیر عامل انتشارات معارف اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  اولین نرم افزار در حوزه ارائه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی در 2 فرمت، برای دانشجویان تهیه شده که یکی از آن فرمت ها تحت ویندوز و در قالب کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها قابل استفاده است و دیگری بروی دستگاه های نرم افزاری و دیجیتالی جدید در قالب تبلت و گوشی های موبایل قابل استفاده است.

وی افزود: این نرم افزار جهت دسترسی راحت تر دانشجویان به کتاب های معارف اسلامی و در این حوزه است که به صورت رایگان دانشجویان میتوانند از آن استفاده کنند.

پیرمرادیان تصریح کرد: دانشجویان می  توانند از طریق سایت پاتوق مربوط این نرم افزار را دریافت و دانلود کنند و مشخصات خود را ثبت کرده و از آن استفاده  کنند البته به محض دریافت استفاده از این نرم افزار یک پیامک به صورت ویژه بر کاربر ارسال می شود.

 این ابزار از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد

پیرمردایان در ادامه گفت: این نرم افزار به ما کمک می کند که برنامه های محتوایی دیگری از قبیل سبک زندگی را در قالب یک جشنواره مخاطب پسند فراهم آورد تا از این ابزار بتوان در خصوص کاربردهای مجازی استفاده است.

وی افزود: این اطمینان را به کاربران می دهیم که این ابزار از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد و افرادی که می خواهند به صورت دیجیتالی از کتاب ها استفاده کنند می توانند از این طریق اقدام کنند.

پیرمردیان تصریح کرد: البته ناشران نیز می توانند از این ابزار به راحتی استفاده کنند./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.