سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات:

پرداخت يارانه مطبوعات تا پايان اين هفته/ مطبوعات آيينه کشور باشند

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به افزايش قيمت كاغذ گفت: پرداخت يارانه مطبوعات که به تأخير افتاده بود تا پايان اين هفته واريز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران محمد حسيني وزير ارشاد در مراسم افتتاحيه نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها، هدف از تشکيل اين نمايشگاه را ارزيابي مردم نسبت به پيشرفت نشريات عنوان کرد و گفت: لازم است رقابت خوبي بين مطبوعات ايجاد شود که اين نمايشگاه اين فرصت را فراهم مي‌کند.

حسيني با اشاره به اينکه برخي بيان کرده بودند که پولي که قرار است صرف هزينه اين نمايشگاه شود به خود مطبوعات پرداخته شود، اظهار داشت: برپايي اين نمايشگاه و سود قطعا به نفع خود مطبوعات و رسانه‌ها خواهد بود و چند ميليارد بن براي خريد مطبوعات توزيع شده که قطعا اين امر کمک به اقتصاد رسانه‌ها خواهد بود.

وي از جلسه هيئت دولت در سه‌شنبه اين هفته خبرداد و گفت: پرداخت يارانه مطبوعات که به تأخير افتاده بود تا پايان اين هفته واريز مي‌شود و با توجه به افزايش کاغذ اين يارانه را در اختيار مطبوعات حتما قرار خواهيم‌داد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه افزود: نشست‌هاي تخصصي بحث سبک زندگي، نقد رسانه‌ها، آسيب شناسي نشريات، با شعار رسانه کلام صادقانه، نگاه منصفانه واقعيت‌ها را به مردم بشناسانند و لازمه آن نگاه منصفانه است ولو با رويکرد و طيف فکري فرد و مسئول مطبوعات و رسانه فرق داشته باشد واقعيت‌ها را بيان کنند حتي اگر به زيان خودشان باشد.

وي با بيان اينکه مطبوعات بايد آيينه شرايط کشور باشند گفت: مطبوعات رکن چهارم در کنار قواي سه گانه هستند و با توجه به موقعيت کنوني کشور که دشمن عليه ايران اقدام به تحريم‌ها و تهديدها كرده، مطبوعات مي توانند با قلم خود همگرايي مردم را بيشتر و نقش‌آفريني کنند.

حسيني با اشاره به نزديک بودن انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم خاطر نشان كرد: شناسايي ابعاد مختلف انتخابات توسط مطبوعات و رسانه‌ها و حل مسائل و مباحث انتخاباتي را در اختيار گذاشتن آن به مردم در برگزاري انتخابات سالم موثر است.

انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: پرداخت ، یارانه ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.