سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

پدافند غيرعامل آستانه مقاومت ملي را افزايش مي دهد

پدافند غيرعامل مناسب ترين راهکار افزايش آستانه مقاومت ملي است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مرکز قزوين فرج الله فصيحي رامندي سرپرست اداره کل پدافندغيرعامل استان با بيان اين مطلب به مناسبت هفته پدافند غيرعامل بيان داشت:بر اساس منويات مقام معظم رهبري و فرماندهي کل قوا از تاريخ ششم لغايت دوازدهم آبان ماه هفته گراميداشت پدافند غيرعامل در سطح کشور نامگذاري شده و روز هشتم آبان ماه روز ملي پدافند غيرعامل در سطح کشوردر تقويم ملي درج شده است.


وي پدافند غيرعامل را بستر مناسب توسعه پايدار کشور دانست و افزود: از آنجائيکه اهداف و آرمانهاي انقلاب اسلامي به لحاظ ماهيت هميشه در تضاد و تناقض با استکبار جهاني و در رأس آنها آمريکاي جهانخوار قرار دارد براي خنثي نمودن اين تهديدات پدافند غيرعامل بعنوان يکي از راهکارهاي اساسي مورد توجه مسئولين نظام و در رأس آنها مقام معظم رهبري قرار گرفته است.


سرپرست اداره کل پدافندغيرعامل استان پايدار ترين و ارزانترين روش دفاع از کشور را پدافند غيرعامل ذکر کرد که هم راستا با سياست هاي تنش زدايي پيش مي رود وي در ادامه اظهار داشت: پدافند غيرعامل پشتوانه اقتدار ملي و از مهمترين ابزارهاي بازدارندگي است که مخاطرات و آسيب ها را کاهش داده و به عنوان فطري ترين عنصر دفاعي بشر دربرابر تمام حوادث مطرح مي باشد.
مدير کل انتظامي و امنتي افزايش سطح آگاهي مردم در اين زمينه را امري بسيار ضروري دانست و دراين خصوص تصريح کرد: درهنگام عملي شدن تهديد بيشترين کمک را مردم مي کنند. لذا بالا بردن سطح دانش و توانمندسازي آنها مي تواند توان پايداري و مقاومت ملي را افزايش دهد./س

برچسب ها: پدافند ، مقاومت ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.