سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

سفرهای رییس جمهور به هرمزگان بستر ساز توسعه و تحرک در همه حوزه ها بوده است

استاندار هرمزگان گفت : سفرهای ریاست جمهور به هرمزگان بستر ساز توسعه و تحرک بخش همه حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی منطقه گردیده است بگونه ای که پیشرفت های ملموس و برجسته ای را می توان مشاهده کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعبا س ابراهیم عزیزی در مراسم پایانی افتتاح پروژه های عمرانی و صنعت هرمزگان در جمع مدیران اجرایی و نخبگان استان،‌ با اشاره به چهار سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان افزود : سفرهای استانی دولت نهم ودهم به هرمزگان یک هزارو 688 پروژه و اتمام یک هزار و 17 پروژه بخشی از مصوبات این سفرها به استان است که گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات این استان بوده است.

عزیزی افزود : تاکنون 95درصد مصوبات دور اول ، 88 درصد مصوبات دوردوم و 70درصد مصوبات دور سوم محقق گردیده است.

وی بیان داشت : عملیاتی شدن پروژه ها و مصوبات سفرهای استانی هیات دولت از راهبردهای جدی نماینده عالی دولت در هرمزگان و تمامی دست اندرکاران و مجریان استانی می باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برنامه عظیم مهر ماندگار که درجهت اتمام بهره برداری از طرح های بزرگ عمرانی و توسعه ای از جمله اولویت های دیگر استان است ، گفت : 49 طرح و پروژه مهر ماندگار استان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان با قاطعیت دنبال می شود.

این مسئول استانی ادامه داد: با اجرای پروژه های مهر ماندگار هرمزگان از جمله احداث فاز تکمیلی بندر شهید رجایی و بنادر چند منظوره استان ،‌پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و توسعه پالایشگاههای بندرعباس ، لاوان و گاز هنگام وهمچنین احداث کارخانجات بزرگ فولاد ، کشتی سازی ، فرمالین ، هگزامین وپل خلیج فارس ظرفیت های بندری ، پالایشی ، فولادی و راه و ترابری افزایش و ارتباطات با پایتخت اقتصادی و حمل ونقل کشور تسهیل و تسریع خوا هد یافت .

عزیزی اضافه کرد : آب شرب بخش قابل توجهی از مردم استان با آبرسانی به جاسک ، بشاگرد ، بندرلنگه ، بستک و روستاهای قشم و چند شهر و روستای دیگر استان به همت دولت تامین و کمبود برق استان نیز با احداث نیروگاه گنو که از جمله پرو ژه های مهر ماندگار است رفع آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود : شاخص های بهداشتی و درمانی با حمایت های دولت عدالت محور نهم و دهم وتکمیل بیمارستان های جدید الاحداث ارتقاء یافته و همچنین ظرفیت های گردشگری و توریستی ، آسایش و رفاه عمومی با احداث پروژه های پیش بینی شده با همراهی و پشتیبانی دولت توسعه می یابد./س

برچسب ها: توسعه ، هرمزگان ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.