سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنوب شرق آسیا نقطه ای روشن در اقتصاد تیره و تار جهان

افزایش سود و بازدهی شرکت های واقع در جنوب شرقی آسیا موجب پیشرفت اقتصاد این منطقه شده و آن را به نقطه ای روشن در بحران اقتصادی موجود تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت اطلاعات مالی مرگان استنلی نیویورک در گزارش اخیر خود اعلام کرد سود و بازدهی شرکت های واقع در جنوب شرق آسیا از سال پیش تا کنون به طور میانگین حدود 16.2 درصد افزایش یافته است.

کشور مالزی را می توان یکی از موفق ترین نظام های اقتصادی جنوب شرق آسیا نام برد که دارای رشد بیش از 7 درصدی تولید ناخالص ملی می باشد.

یکی از روسای شرکت آسیایی بیان کرد: مصرف داخلی، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش حقوق و مزایا از جمله عوامل موثر در رشد اقتصادی منطقه است. این روند در کشورهایی مانند اندونزی، مالزی، تایلند و فیلیپین دیده می شود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی از با کاهش حقوق و مصارف به دنبال بهبود بحران اقتصادی خود هستند.

گزارش مرگان استنلی عملکرد قوی چندین شرکت معروف را نیز نام برد که از جمله آن  شرکت گاز اندونزی، شرکت انرژی تایلند و شرکت SMC.PS فیلیپین است.

شرکت های این منطقه اهداف مشخصی را به سرعت دنبال می کنند تا به رشد هر چه بیشتر اقتصاد منطقه منجر شود.

چندی پیش نیز موسسه اعتبار سنجی سوئیس  آسیا را ثروتمندترین منطقه جهان معرفی کرد و خاطر نشان کرد که در آینده ثروتمندان جهان در کشورهای آسیایی زندگی خواهند کرد.

برچسب ها: آسیا ، جنوب شرق ، اقتصاد ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.