سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دي متئو :

از اخراج نژاد پرستان حمایت می کنم/امیدوارم دیدار با یونایتد دردسرساز نشود!

سرمربی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد امیدوار است خللی در مراسم قبل از شروع دیدار با شیاطین سرخ ایجاد نشود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز اکثریت اهالی فوتبال انگلیس معتقدند قانونی باید وضع شود تا افرادی که بازیکنان دیگر را مورد اهانت نژاد پرستانه قرار می دهند از تیم خود اخراج کند دی متئو سرمربی چلسی اعلام کرد از این قانون به شدت حمایت خواهد کرد.

وی در این ارتباط گفت: تصمیم سختی است اما وقتی اکثریت از این موضوع حمایت می کنند من نیز از آن دفاع خواهم کرد و اگر وضع شود به آن عمل خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: به عنوان یک باشگاه ما با هرگونه تبعیضی مخالف هستیم و از قوانین ضد نژاد پرستی حمایت می کنیم از آنجا که مدتی است موضوع جان تری و برادران فردیناند بسیار داغ است دی متئو امیدوار است دیدار لیگ برتری روز یکشنبه این در تیم مقابل یکدیگر دردسر ساز نشود و دو تیم مشکلی برسر رسم دست دادن بازیکنان قبل از شروع بازی پیدا نکنند.

احتمال آن وجود دارد که ریوفردیناند بخواهد خشم خود را از حضور اشلی کول در دادگاه محاکمه جان تری و شهادت به نفع تری را ابراز کند و با او دست نداد یا با او درگیر شود.

دی متئو در این رابطه گفت: من امیدوارم چنین مسئله ای پیش نیاید و همه چیز به خوبی پیش برود و هواداران نیز خونسردی خود را حفظ کنند و برخلاف هیچ بازیکنی شعار ندهند آنها همواره با تیم ما صبور بوده اند و ما را در شرایط دشوار حمایت کرده اند باید بدانند که شعارها ضد آنتون فردیناند می تواند بر جو متشنج حاکم تأثیر منفی بسیاری بگذارد.

گفتنی است، از آنجا که محاکمه آنتون فردیناند سبب محرومیت تری شده است، احتمال آن می رود که هواداران چلسی علیه ریوفردیناند شعار بدهند./ق
برچسب ها: فوتبال ، نژاد پرستی ، چلسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.