سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مجدد رامني از اوباما در ميان مردم فلوريدا

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم در جمع مردم فلوریدا ظاهر و از سیاستهای رقیب دموکراتش انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، میت رامنی گفت: مردم باید در این رویداد مهم سیاسی و سرنوشت ساز شرکت کنند. این در حالیست که باراک اوباما برخلاف ادعاها و وعده های چهار سال پیش خود ، در تلاش برای دست یابی به مسائل کوچک و کم اهمیت است.
فرماندار پیشین ایالت ماساچوست که در جمه اسپانیایی تبارهای آمریکا سخن می گفت ،ادامه داد: من بخاطر نزدیک شدن توفان سندی مجبور به لغو برنامه انتخاباتی فردای خود در ویرجینیا و عزیمت به اوهایو شدم. طرح نظام خدمات درمانی باراک اوباما شما و اعضای سالمند خانواده ما را از ابتدایی ترین نیازهای پزشکی و مراقبتی محروم خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا میلیونها دلار به بدهی های مردم این کشور افزوده است و در صورتی که رئیس جمهور شوم بار دیگر کشور را در مسیر صحیح خواهم داد. افزایش بهای مواد غذایی ، سوخت، بیمه درمانی و هزینه های روزمره زندگی ، مردم را زیر بار مخارج زندگی له کرده است. اوباما هیچ برنامه ای برای اصلاح این مشکلات ندارد. من و پل راین معاون اولم با برنامه پنج مرحله ای خود زندگی را برای شهروندان لذت بخش خواهیم کرد. کمک به رشد و پیشرفت صاحبان اصناف و اقتصادهای کوچک از مهمترین و اولویتهای کاری من است. هدف من کاهش مالیاتهای دریافتی از این اقتصادهای کوچک است. ما برای ایجاد میلیونها فرصت شغلی برنامه های مفصلی داریم. دموکراتها شعار می دهند « چند سال دیگر » و ما نیز می گوییم « تنها ده روز دیگر » ! رامنی گفت: مردم آمریکا همواره برای اهداف بسیار بزرگ تلاش کرده اند و من نیز در صورت موفقیت در این راه ، تلاش خواهم کرد.
برچسب ها: بین الملل ، رامنی ، اوباما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.