سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس امریکا هم دست به «پهپاد» شد

ساكنان شهر سياتل آمريكا اقدام پليس اين منطقه را مبني بر بكارگيري هواپيماهاي بدون سرنشين براي جاسوسي از شهروندان، حكومت پليسي توصيف و به اين اقدام اعتراض كردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پس از حوادث ۱۱ سپتامبر و حملات آمريكا به عراق و افغانستان، دولت جرج بوش به بهانه مبارزه با تروريسم جهاني اقدام به تحديد آزادي‌هاي فردي مردم آمريكا كرد. اين اقدام البته محدود به فقط مردم آمريكا نشد، بلكه در سراسر دنيا اين اقدامات تشديد شد. از جمله اين اقدامات مي‌توان به استفاده وسيع از انواع هواپيماهاي بدون سرنشين اشاره كرد که ابتدا بر ضد مردم سایر کشورها و سپس بر ضد شهروندان آمریکا استفاده شد.

طی روزهای اخیر موضوع استفاده از پهپاد بر ضد مردم امریکا بار دیگر موجب اعتراض گروههای مستقل حقوق بشری شده و آنها به طرح پليس سياتل آمريكا مبني بر بكارگيري هواپيماهاي بدون سرنشين براي کسب اطلاعات از شهروندان اين منطقه با اعتراض شديد مواجه شده است.

ساكنان شهر سياتل آمريكا اقدام پليس اين منطقه را مبني بر بكارگيري هواپيماهاي بدون سرنشين براي جاسوسي از شهروندان، حكومت پليسي توصيف و به اين اقدام اعتراض كردند چراکه این اقدام را تهديدي جدي عليه حريم خصوصي خود مي دانند.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، اين هواپيماها از همان مدل هايي هستند كه ارتش آمريكا در عمليات فرامرزي از آنها استفاده مي كند و تنها تفاوت اين هواپيماها آن است كه كوچك تر هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.