سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

13 آبان باعث شد دست جاسوسان از کشور کوتاه شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: 13 آبان که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب دوم نام گرفت، باعث شد تا دست جاسوسان و ایادی استکبار از این کشور کوتاه شود.

علیرضا قاسمی‌‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 13 آبان می‏ تواند جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل دهد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دماوند هم‏ زمان با دیگر شهرها در روز 13 آبان ماه، سالروز اشغال لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صحنه خواهند آمد.

قاسمی‌‏ فرزاد افزود: مردم دماوند بار دیگر انزجار خود را از سیاست‏ های استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب اعلام خواهند کرد.

فرماندار شهرستان دماوند حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان را یک ضرورت دانست و افزود: در شرایطی که دشمن بیشترین هجمه را بر ما وارد می‌‏ سازد، شرکت در این راهپیمایی می ‏تواند جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل دهد و آنان را از برنامه‌‏ های خود ناامید سازد.

قاسمی ‏‌فرزاد بیان کرد: برنامه محوری راهپیمایی روز 13 آبان در شهرستان دماوند، روز جمعه 12 آبان ماه بعد از برگزاری مراسم سیاسی ـ عبادی نماز جمعه هم ‏زمان با سایر نقاط کشور از مسجد جامع دماوند به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌‏ شود./س

برچسب ها: جاسوسان ، کشور ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.