سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود پول و اعتبار کافي براي هندبال ساحلي / برگزاري تورنمنت 6 جانبه در کيش

مسئول کميته هندبال ساحلي گفت: پول واعتبار کافي براي اين ورزش نداريم و با آن دست و پنجه نرم مي کنيم.

علي اصغر پورمقدم مسئول کميته هندبال ساحلي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه به اندازه کافي پول و اعتبار نداريم و با مشکل مالي دست و پنجه نرم مي کنيم اين معضل در کارهاي ما تاثير منفي مي گذارد و براي اجراي مسابقات دغدغه فکري داريم.

وي تصريح کرد: اين به قدري بر ما تاثير گذاشته است که هنوز حقوق سال گذشته را نتوانسته ايم پرداخت کنيم.

پورمقدم در ادامه گفت: قصد داريم يک مسابقات 6 جانبه هندبال ساحلي را با حضور تيم هاي مطرح داخلي در بهمن سال جاري در کيش برگزار کنيم همه کارهاي اداري آن صورت گرفته است منتظريم تا پول و اسپانسرآن پيدا شود.

وي تاکيد کرد: رقابت هاي قهرماني آسيا ارديبهشت سال آينده در يکي از کشورهاي شرق اين قاره کهن انجام خواهد شد، بايد تيم ملي را نيز هر چه سريعتر تشکيل دهيم و تمرينات و اردوهاي آن نيز صورت گيرد.

پورمقدم اضافه کرد: هندبال ساحلي 10 سال سابقه فعاليت در کشورمان را دارد و در اين مدت در اکثر مسابقات آسيايي حضور داشتيم و يک عنوان دومي سال 86 به ميزباني بندرعباس نيز داريم و 2 بار نيز به مسابقات جهاني 2002 اسپانيا و 2008 ژاپن نيز اعزام شده ايم.

وي تاکيد کرد: دور قبلي رقابت هاي عمان نيز چهارم شديم و اگر در اين رشته سرمايه گذاري خوبي شود بازيکنان اين بخش حرف هاي زيادي براي گفتن داشت.

پورمقدم گفت: نزديک به 18-19 سال است که در هندبال فعاليت دارم و از سال 70-71 به مدت 6-7 سال در مدرسه هندبال ذوب آهن اصفهان بازي کردم. سال 76 مربيگري درجه 3 را گرفته ام و در تيم هاي پايه اصفهان مشغول فعاليت شدم، سال 79 مربيگري درجه 2 را گرفتم و همان سال به تيم هاي پايه پرداختم .

وي در ادامه گفت: در ادامه فعاليت خود سال 86 داوري درجه 3 را گرفتم و مربيگري را کنار گذاشتم بعد از گرفتن مدرک درجه 3 داوري در اکثر مسابقات داخلي حضور داشتم وسال 87 نيز در فينال رقابت هاي انتخابي جهاني در اندونزي سوت زدم و در سال 88 نيز در رقابت هاي ليگ برتر کار کردم و اوايل سال 90 مسئول کميته هندبال ساحلي کشور شدم.

پورمقدم گفت: هدف ما در کميته اين است که مسابقات و تورنمنت هاي زيادي را برگزار کنيم و حضور داشته باشيم براي رشد و شکوفايي اين ورزش اسپانسر و پخش تلويزيوني داشته باشيم.

وي اشاره کرد:در هر استاني که مسابقات هندبال ساحلي انجام شده است استقبال خوبي صورت گرفته است و هم اکنون نيز طرفداران آن منتظرند که کي و کجا اين رقابت ها برگزار مي شود.

پورمقدم يادآور شد: هندبال ساحلي رشته جذاب و هيجان انگيزي است که در صورتي که پول به آن تزريق شود بازيکنان خوب و مستعد فراواني ظهور پيدا مي کنند و درخواستي که از مسئولان امر دارم اين است که ما را دريابند و بودجه مناسب براي ما در نظر بگيرند حيف است که اين ورزش با چنين مخاطباني در مذيقه باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: هم اکنون هندبال ساحلي در دنيا مانند ساير ورزش هايي که انجام مي شود محبوبيت دارد و تماشاگران بي شماري نيز دارد ما نيز نبايد از آن ها عقب بيفتيم ورزش پاکي است که با ترويج و گسترش در جامعه مي توان جوانان کشورمان را جذب آن کرد و يک کار فرهنگي و ورزشي انجام داد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.