سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکار هایی اساسی برای مقابله با رقیب هایمان

دانشمند علوم سیاسی دانشگاه و اندر بیلت در نشویل با به کار گرفتن راه کاری های ساده ای می توان رقیب را اصولی و ریشه ای از سر راه برداشت.

بنا به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین؛ در مبارزات نقش رقیب بیشتر به چشم می خورد که حریف در تکاپو است تا نامزد های تبلیغاتی خود را نابود کند تا خود به هدفش دست یابد.

بررسی نشان می دهد عصبانیت، حسادت ،  نفرت ، کینه اضطراب از حس های ما به رقیبمان است که هر چه رقیب در مسائل زندگی از ما پیشی گیرد این عوامل تحریک کننده هم سیر صعودی پیدا می کند.

گفتنی است، سرزنش رقیبمان در حضور مهمانان ، تنبیه کردن رقیب به بدترین شکل در حضور دیگران از راه کارهای اساسی برای نابودی رقیب است .

بررسی ها نشان می دهند؛ در مکان هایی که رقیب ما کنار ما حضور دارد باید تحمل و صبر کنیم و از گفته های نا به جا بپرهیزیم ، از واکنش فوری علیه رقیبمان جلوگیری کنیم و خشم خود را کنترل کنیم حاکسیت، دشمنان درونی به مراتب خطر ناک تر از دشمنان بیرونی هستند خشم و عصبانیت دشمنان درونی هستند به تدریج گسترش یافته و مهار کردن آن ها کار ساده ای نیست و صرفا با کلمات نمیتوان آن ها را فرونشاند راهکار صحیح برای مهار آن ها باید اصولی و ریشه ای باشد./ع2
برچسب ها: رقیب ، مقابله ، حسادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.