سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي مطرح كرد؛

قطع پخش برنامه‌هاي ايران از هاتبرد زمينه‌اي براي بومي‌سازي دانش ماهواره‌

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي با اشاره به تحريم پخش شبکه‌هاي ايران در خارج از مرزها گفت: اروپا و غرب که مدعي مسأله طرفدار گردش اخبار و ترويج فرهنگ خبر در دنيا هستند چهره خود را رو کرده و به دروغگويي خود اعتراف کردند به اين خاطر که در مقابل هزاران شبکه اي که دارند نتوانستند 10 شبکه ي ما را تحمل کنند.

منصور حقيقت پور نماينده‌ي اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم‌ها و مسئله‌ هسته‌اي ايران تصريح کرد: آمريکا و اروپا از تبديل ايران اسلامي به يک مدل حکومتي پيشرو هراس دارند چراكه بواسطه‌ي انقلاب اسلامي ايران تمامي برنامه‌هايشان نابود شد.

وي در ادامه افزود: در حال حاضر ما اين مدل را ايجاد کرده‌ايم و به قدر کافي از امكانات موردنياز بهره‌منديم و غرب و آمريكا نمي‌توانند با قطع شبكه‌هاي ما مانع از رسيدن پيام ايران به جهان و جهانيان شوند، شايد اين مسئله تلنگري باشد تا جوانان ايران اسلامي دانش ماهواره را هم بومي کنند.

حقيقت‌پور در خصوص اعلام مقامات عربستان مبني بر پرداخت کامل خسارت ناشي از فسخ قرارداد ماهواره‌اي ايران و اروپا به جمهوري اسلامي گفت: طرح چنين بحثي از سوي عربستان بيانگر اين است که عربستان هم در اين مسئله دست داشته ولي تا به حال ما به اين مسئله با نقش‌آفريني عربستان نگاه نمي‌کرديم و تصور ما اين بود که آمريکا و رژيم‌صهيونيستي به اتحاديه اروپا تحميل کرده که اين مسئله را اجرايي کند.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي خاطرنشان کرد: عربستان بايد اين را بداند که جمهوري اسلامي نيازي به دريافت خسارت ندارد چراكه ايران سالها با سربلندي زيسته اما اين دولت‌هاي غربي هستند که رسوا شده‌اند.

وي در پايان تصريح كرد: اگر سردمداران غرب مي‌گويند که خواستار ترويج فرهنگ خبر در دنيا هستند دروغ است چراکه در مقابل هزاران شبکه‌اي که دارند نتوانستند 10 شبکه جمهوري اسلامي را تحمل کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
هههه مهمترین علت مخالفت مردم قانون و امام راحل با ورود نظامیانی چون ایشان به عالم سیاست همین دیدگاههای قلدر مابانه و غیر منطقی سیاسی و عدم درک درست از شرایط روز مملکت است ایشان به پشتوانه حقوق چندیدن میلیونی سرداری سپاه اصلا انگار در این مملکت زندگی نمی فرمایند!