سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تكمیل تونل دوم رخ، با كمبود اعتبار مواجه است

مدیرساخت و توسعه راه های اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تكمیل پروژه ملی تونل دوم رخ و راه های دسترسی آن، با كمبود اعتبار مواجه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حسینعلی مقصودی افزود: راه و شهرسازی، در این پروژه، هشت میلیارد تومان به پیمانكار بدهكار است و این اعتبار باید از ردیف ملی تأمین شود.

وی تصریح كرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان چهارمحال و بختیاری، قرار بود، شش میلیارد تومان از این اعتبار در نیمه نخست امسال تأمین شود، اما تاكنون هیچ اعتباری برای این طرح ابلاغ نشده است.

مقصودی گفت: همچنین در سفر وزیر تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار ملی در نیمه دوم امسال نیز، برای تكمیل این پروژه در دستور كار قرار گرفت كه این اعتبار هم، هنوز تخصیص نیافته است.

وی افزود: هم اكنون نصب روشنایی، تابلوها، آسفالت و نصب گارد تونل دوم رخ باقی مانده كه در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، این پروژه ظرف یك ماه به بهره برداری می رسد.

مقصودی یادآور شد: تونل دوم رخ 98 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و با بهره برداری از آن رفت و آمد در مسیر شهركرد – اصفهان، آسان می شود.

احداث تونل اول و تونل دوم رخ از مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری است كه تونل اول همزمان با پایان دولت نهم به بهره برداری رسید و تونل دوم نیز در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد./س

برچسب ها: تکمیل ، تونل ، رخ ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.