سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس؛

دولت به تعهدات خود مبنی بر تحویل به موقع بودجه پایبند باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در چند سال اخیر تاخیر در ارائه لایحه بودجه تنش های زیادی را به وجود آورد و منجر به تعلل و اختلال در کارهای اجرایی کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که لایحه بودجه سنواتی ،‌ مهمترین سند مدیریت اقتصادی یک سال کشور است و تاخیر در ارائه آن به مجلس شورای اسلامی برای بررسی و تصویب،‌ منجربه بروز مشکلات سلسله وار در سیستم مالی و برنامه ریزی اقتصادی کشور می‌شود، تحویل به موقع آن در نیمه آذر ماه اهمیت زیادی دارد.
این نماینده مجلس نهم در تشریح مسائل و مشکلات ناشی از عدم تحویل به موقع بودجه به مجلس در سال های گذشته گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده در بخش بودجه های عمرانی استانی و ملی تا کنون ۶۰ درصد منابع تخصیص یافته که ۳۰ درصد از آن تا کنون در اختیار دستگاه ها قرار نگرفته است و یکی از دلایل این موضوع تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس بوده است.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در جلساتی که معاونت بودجه معاونت نظارت راهبردی رییس جمهور تا به امروز با کمیسیون برنامه داشته است ٰدولت تعهد داده است که بودجه سال ۹۲ را در نیمه آذر ماه تحویل دهد و امیدواریم این تعهد را فراموش نکند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.