سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پاسخگویی مسئولان کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد در برابر تخلفات صورت گرفته در عید قربان

مسئولان کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد، در مقابل تخلفات احتمالی که در روز عید قربان صورت گرفته پاسخ دادند.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، درباره اعتراضات برخی مردم گفت: هیچگونه تخلف و کم فروشی در این روز انجام نشده و اگر موردی مشاهده شده به دلیل حجم زیاد مراجعه کنندگان و ایجاد بی نظمی بوده است.

سیدمرتضی حیدری افزود: مردم شاکی می توانند اعتراض خود را اعلام کرده و خسارت وارده را دریافت نمایند و یا آلایش محصول را درخواست کنند.

وی با تاکید بر این که آلایش خوراکی و غیر خوراکی را نمی توانیم تحویل دهیم تصریح کرد: ارائه جگر سفید تاکنون در بسته بندی های دامپزشکی نبوده ولی از ساعت 11 ظهر عید قربان به دلیل درخواست مردم این اقدام انجام شد.

وی جگر سفید دام را محل بروز آلودگی و بیماری عنوان کرد و گفت: با مشاهده کیست در این محصول از ارائه آن به مراجعان خودداری شده و هزینه آن به خریدار تحویل می شود.

یادآوری می شود: در عید قربان امسال مجموعا دوهزار و 800 راس گوسفند و هشت راس گاو ذبح شد که از این تعداد 450 سفارش به صورت تلفنی و در درب منازل و 1300 مورد به صورت مراجعه عمومی شهروندی به کشتارگاه ها انجام شده است همچنین میزان کشتار دام امسال نسبت به سال گذشته 140درصد افزایش داشته است./س

برچسب ها: پاسخ ، مسئولان ، کشتارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.