سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بازدید نماینده مردم استان قم از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی در بازدید از گروه پدافند حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند هوایی خطاب به نیروهای پدافند گفت: این شما هستید که از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنید و این کار بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، امیرآبادی فراهانی گفت: باید بیشترین آمادگی را در خود ایجاد کنیم تا دشمنان حتی یک لحظه هم خیال ماجراجویی را به ذهن خود راه ندهند.
امیرآبادی فراهانی با اشاره به تقابل اساسی میان اهداف انقلاب اسلامی و خواسته های نظام سلطه، تأکید کرد: تا زمانی که ما بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم، آن‌ها نیز از دشمنی خود دست بر نخواهند داشت.
نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نیروهای نظامی به وجود آمد، تصریح کرد: پس از انقلاب، مردم نیروهای نظامی را از خودشان می‌دانند.
امیرآبادی فراهانی علت اصلی مخالفت غربی‌ها با برنامه هسته ای ایران را، نگرانی از الگو شدن جمهوری اسلامی برای سایر کشورهای دنیا دانست.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: همه افراد و به خصوص مسئولان باید با الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی به سمت سبک زندگی اسلامی حرکت کنند./س
برچسب ها: قم ، بازدید ، پدافند هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.