سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمامي مسئولين كشور بايد در مسير وحدت گام بردارند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مقوله وحدت و انسجام داخلي دو ركن مهمي است كه تمامي دستگاه‌هاي كشور بايد در مسير آن گام بردارند و از مطرح کردن اختلافات در بين مردم پرهيز كنند.

مجتبي شاکري عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري بر ايجاد وحدت و انسجام داخلي ميان مسئولين و سران قوا انتظار مي‌رود که اين موضوع در دستور کار قرار گيرد.

وي افزود: خط و مشي که امام خميني (ره) در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي بنا کردند سبب شده است که كشورمان هيچ‌گاه در مسائل و مشكلاتي كه با آن روبه‌رو شده است طعم شكست را تجربه نكند از اين رو  اتخاذ اين شيوه در شرايط فعلي نيز الزامي است.

شاکري اظهار داشت: مباحثي که در حال حاضر در کشور از سوي برخي از مسئولين مطرح مي‌شود بدون در نظر گرفتن يك نگاه کارشناسي است و مواد قانوني در آن به هيچ وجه لحاظ نشده است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: مقوله وحدت و انسجام داخلي دو ركن مهمي است كه تمامي دستگاه‌هاي كشور بايد در مسير آن گام بردارند و از مطرح کردن اختلافات در بين مردم پرهيز كنند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.