سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

واگذاری 4500 واحد مسکن مهر در سیستان‌وبلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: تا پایان سال‌جاری، 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، محمود میری صبح امروز در نشست شورای مسکن مهر استان در استانداری سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: تاکنون 10 هزار و 941 واحد در استان به بهره‌برداری رسیده است که 4 هزار و 500 واحد دیگر تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای 24 هزار و 405 واحد مسکن مهر در استان عقد قرار داد انجام شده، افزود: از این میزان، 14 هزار و 797 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر شمال استان، 5 هزار و 318 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جنوب استان و بقیه برای شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهر جدید رامشار قرارداد عقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: کل واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در سطح استان، 19 هزار واحد است که تاکنون 11 هزار واحد آن تحویل و بقیه نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

میری تسهیلات پرداختی به مسکن مهر استان را 2 هزار و 457 میلیارد ریال عنوان کرد و از بانک‌های عامل خواست برای پرداخت تسهیلات در این زمینه با متقاضیان همکاری کنند.

وی با اشاره به واگذاری 750 هکتار زمین برای احداث مسکن مهر در سطح استان، بیان کرد: برای تأمین خدمات زیربنایی از جمله آب، فاضلاب و برق و همچنین تأسیسات روبنایی سایت‌های مسکن مهر استان، هفت مدرسه، چهار مسجد، 15 واحد تجاری، یک کلانتری و یک باب درمانگاه در دست احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان همچنین از کسب رتبه پنجم کشوری ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و کسب رتبه هفتم احداث و درصد تحقق مسکن مهر در استان خبر داد و بر تسریع در روند ساخت و پیگیری مسائل مربوط به این مهم تأکید کرد./س

برچسب ها: واگذاری ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.