سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

طرح سؤال از رئيس‌جمهور، مبناي ديدار رؤساي دو كميسيون مجلس با احمدي‌نژاد

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس با بيان‌ اينكه طرح سؤال از رئيس‌جمهور مبناي ديدار رؤساي دو كميسيون با رئيس‌جمهور بود، به تشريح جزئيات ديدار دو ساعته خود و رئيس كميسيون شوراهاي مجلس با محمود احمدي‌نژاد پرداخت.

 محمد‌علي پورمختار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح ديدار خود و رئيس كميسيون شوراهاي مجلس با رئيس جمهور‌ گفت: اين نشست پيرو صحبت‌هاي دو هفته گذشته بنده با رئيس‌جمهور بود كه در آن مطرح شد بهتر است مسائل پيش‌ آمده در يك فضاي صميمانه‌تر و به دور از جنجال‌هاي رسانه‌اي برگزار شود.

وي با بيان‌ اينكه در اين نشست عمدتا در خصوص مسائل مربوط به مجلس و  دولت بحث شد، افزود: بر اساس توافق‌هاي صورت گرفته در جلسه گذشته قرار بود برخي از نمايندگان نيز در اين نشست حضور داشته باشند كه به دليل عدم اطلاع‌رساني صحيح و به موقع اين اتفاق نيفتاد.

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس به مهم‌ترين مسائل مطرح شده در اين ديدار اشاره كرد و اظهار داشت: موضوعات مربوط به وضعيت اقتصادي كه لازم بود در اين حوزه مسائل به صورت مستقيم مطرح شود و نظرات رئيس‌جمهور را نيز شنوا باشيم، موضوع نامه‌نگاري‌هاي اخير رئيس‌جمهور با رئيس قوه‌ قضاييه در بحث بازديد از زندان‌ اوين و دلايل اين موضوع از جمله محورهاي اين نشست بود.

وي ادامه داد: ضرورت هم‌فكري و همكاري و ارائه راه‌حل‌هاي مشترك بين مجلس و دولت براي مقابله با شرايط خاص كشور و لزوم تعامل بيشتر قوا و تداوم جلسه مشترك سران قوا از جمله مسائل مطرح شده در اين جلسه بوده كه رئيس جمهور نيز از اين مسائل استقبال كرد.

پورمختار در ادامه تصريح كرد: انتظار ما اين است كه جلسات سران قوا به صورت دائمي و مستمر برگزار شود تا طرفين به صورت شفاف در خصوص بسياري از مباحث كه در رسانه‌ها و در سطح جامعه مطرح مي‌شود، رايزني كنند.

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس با بيان‌ اينكه مبناي اين ملاقات، به طرح سوال از رئيس‌جمهور بر مي‌گشت، گفت: با توجه به اينكه تعدادي از نمايندگان، عدم اطلاع‌رساني دولت در خصوص مسائل ارزي، گراني و مشكلات را دليل اصلي تهيه اين طرح عنوان كردند، دوست داشتيم كه مسائل، مشكلات و دغدغه‌هاي نمايندگان را  از نزديك با رئيس‌جمهور دنبال كنيم.

وي با بيان اينكه بنده قطعا پيگير برگزاري نشست ديگري با رئيس‌جمهور و با حضور ديگر نمايندگان خواهم بود، تصريح كرد: اعتقاد دارم با اين نشست‌ها و مذاكرات بهتر مي‌توان مسائل را پيگيري كرد تا  از طريق رسانه‌ها و نامه‌نگاري‌ها.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.