سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن محکوميت برلوسکني در ايتاليا

شماري از مخالفان سرسخت برلوسکني و مدافعان دموکراسي پس از شنيدن خبر محکوميت برلوسکني به زندان ، در رم تجمع کردند و جشن گرفتند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز ، محکوميت سيلويو برلوسکني نخست وزير پيشين ايتاليا به زندان موجب خرسندي مدافعان دموکراسي در اين کشور شده است.
يکي از مخالفان گفت:« اکنون ما مي توانيم بدون ترس از محاکمه به اتهام اهانت، با صداي بلند فرياد بزنيم برلوسکني مجرم است. »
اين درحالي است که برخي ديگر از مخالفان برلوسکني عقيده دارند اين حکم (محکوميت يک ساله به زندان) بسيار خفيف است و ممکن است وي حتي به زندان نرود  به همين علت با احتياط با اين تصميم برخورد کرده اند.
يکي از اين افراد گفت :« به نظر من از آنجا که اين حکم دادگاه بدوي است، بايد منتظر ماند و ديد آيا برلوسکني در واخواهي تبرئه خواهد شد يا  خير. پيشتر او بارها تبرئه شده است.»
يکي از زنان ايتاليايي گفت :« در اين کشور رو به ورشکستگي اين حکم بسيار مثبت  است. »
اين در حالي که است که طرفداران برلوسکني  از حکم زندان نخست وزير سابق خشمگين شده اند و يکي از اين هواداران گفت:« به نظرمن او کارهاي زيادي براي ما کرده است اما متاسفانه قضات هميشه از او متنفر بوده اند و هميشه عليه او تلاش هاي زيادي کرده اند. براي او آرزوي موفقيت مي کنم.»
طي بيست سال و سي و سه محاکمه، برلوسکني برلوسکني هرگز در هيچ دادگاه تجديد نظري محکوم نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.