سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشايشي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

فرياد مخالفت مردم كويت در راستاي مخالفت با تغييرات در قوانين پارلماني

يك كارشناس سياست خارجي گفت: به دنبال اعمال تغييرات در قوانين پارلماني كويت، موج اعتراضات در اين كشور آغاز و صدها هزار نفر به خيابان‌ها آمدند تا فرياد مخالفت خود را به گوش حاكميت برسانند.

احمد بخشايشي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به فراگيري موج بيداري اسلامي در منطقه گفت: در پي وقوع انقلاب و فراگيري تمدن اسلامي در منطقه، حركتي رو به رشد با نام بيداري اسلامي شكل گرفته است.  
 
وي در ادامه با بيان اينكه موج بيداري اسلامي هم اكنون كويت را فرا خوانده است، افزود: در ماه‌هاي اخير، كشورهايي چون بحرين، يمن، تونس و مصر با موج بيداري اسلامي و اعترضات مردمي روبه رو بوده شده و اكنون دامنه آن به كويت رسيده است چراکه مردم اين كشور براي احقاق خواسته‌هاي خود به پا خواسته‌اند.  
 
بخشايشي ادامه داد: پليس كويت با معترضان رفتاري خشونت‌آميز و سركوبگرانه داشته با اين وجود اعتراض كنندگان دست از تظاهرات برنداشته و تا رسيدن به نتيجه، اعتراضات خود را ادامه مي‌دهند.
 
اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: به دنبال اعمال تغييرات در قوانين پارلماني كويت، موج اعتراضات در اين كشور آغاز و صدها هزار نفر به خيابان‌ها آمدند تا فرياد مخالفت خود را به گوش حاكميت برسانند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.