سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري باند سارقان به عنف در ياسوج

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري 4 سارق به عنف خبر داد و گفت : اين متهمان با پوشاندن چهره و با توسل به زور اقدام به سرقت از منزل دانشجويان پسر كرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سيد محمد حسن جعفري نژاد " در خصوص رسيدگي به پرونده اين سرقت بيان داشت : خرداد ماه سال جاري در پي تماس تلفني يكي ا زشهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينكه چهار نفر با پوشاندن چهره وارد منزل دانشجويان پسر شده و با تهديد چاقو و قمه اقدام به سرقت لب تاب و تلفن همراه دانشجويان كرده و متواري شده اند موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. 
وي تصريح كرد: ماموران با اقدامات تخصصي و پليسي توانستند پس از تلاش هاي بي وقفه در كمتر از سه ماه پس از وقوع سرقت دو نفر را در اين رابطه شناسايي و هر دو را در عملياتي ضربتي در حال تردد با موتورسيكلت دستگير كنند . 
وي گفت : با جمع آوري اسناد و مدارك مستند متهمان در بازجويي هاي بعمل آمده ضمن اعتراف به سرقت به عنف به همدستي به دو نفر ديگر نيز اعتراف كردند كه با هماهنگي مقام قضايي متهمان ديگر نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند. 
رئيس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد ادامه داد: در تحقيقات پليسي و فني بعمل آمده مشخص شد متهمان افرادي معتاد و ولگرد بوده كه اقدام به سرقت كرده اند. 
سرهنگ" جعفري نژاد " با بيان وجوه نقد مسروقه به مالباخته بازگردانده شد و متهمان نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند اظهار داشت: پليس با متخلفان و قانون شكنان به شدت برخورد مي كند./ف
برچسب ها: دستگیری ، باند ، سارقان ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.