سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پیروی از ولی فقیه، مهمترین هدف فرهنگ عاشورا

مهمترین هدف ترویج فرهنگ عاشورا پیروی از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از مداحان و اعضای هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان گفت : ما در دریای پرنعمت امام حسین(ع) قرارداریم و باید قدردان و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم به ساحل امنیت برسیم.

سردار رادان با اشاره به آثار و بركات مجالس و محافل حسینی در مقابل با توطئه های دشمنان افزود: دشمن در جنگ نرم ارزش ها ، اعتقادات و فرهنگ عاشورایی ما را نشانه رفته كه باید همه با هوشیاری و بصیرت دینی از این توطئه دشمنان سالم به منزل مقصود برسیم.

وی به اهمیت نقش ولی فقیه در حفظ جامعه اسلامی در مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان اشاره و تصریح كرد: همه چیز ما از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است و نوكری امام حسین (ع) در حقیقت نوكری ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم ادامه داد: ایجاد تفرقه و به انحراف كشیدن ارزش های اسلامی از شیوه ها و اهداف مهم دشمنان برای غلبه بر جامعه اسلامی ما است.

سردار رادان با تاكید بر نقش مساجد و مداحان اهل بیت (ع) در حفظ ارزش های اسلامی افزود: زمانی عزاداری ها ارزش پیدا می كند كه خروجی آن تقویت شعور حمایت و پیروی از ولایت فقیه باشد.

وی با اشاره به عظمت جهانگیرشدن دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان گفت: از برجستگی های دسته های حسینی این است كه سیاسی نیست و یك همایش و اعلام قدرت عاشورایی در مقابل توطئه های دشمنان هستند.

درپایان این مراسم از تعدادی از مداحان و هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان تجلیل شد./س 

برچسب ها: پیروی ، ولی ، فقیه ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.